آشنایی با رستوران های جزیره قشم

food

مجله عصر پاییز – قشم یکی از جزایر دیدنی خلیج فارس می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جذب خود می کند.
این جزیره از رستوران های متنوع با کیفیت غذایی بالا، برای هر نوعی از سلیقه برخوردار بوده؛ چشیدن غذا های لذید و محلی جزیره قشم یکی از جاذبه های تفریحی آن نیز محسوب می شود. قشم با غذا های تند خود  معروف است چرا که غذا های محلی این جزیره پر از ادویه بوده؛ این ادویه جات محلی، طعم خاصی را به غذاها می دهد به طوری مانندش را در شهر دیگری نمی توان پیدا کرد.
در ادامه این مقاله با بهترین رستوران های جزیره قشم بیشتر آشنا خواهیم شد:

 

رستوران قلعه

رستوران قلعه در جزیره قشم
رستوران قلعه یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم می باشد. این رستوران در جنوب قلعه پرتغالی ها قرار گرفته و دارای چشم انداز زیبایی از دریا است.
در منوی این رستوران انواع غذاهای بومی و غذا های دریایی به چشم می خورد که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسبی دارد.
از جمله غذا های معروف رستوران قلعه می توان به میگو، ماهی مرکب و قلیه ماهی اشاره کرد.

آدرس: قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی ها

 

رستوران نعیم

رستوران نعیم در جزیره قشم
رستوران معروف نعیم یکی از رستوران های سلف سرویس جزیره قشم می باشد که علت شهرت آن نیز به همین سبب است. این رستوران از تنوع غذایی و کیفیت بالایی برخوردار می باشد و سطح قیمت غذا های آن تقریبا بالا است. نعیم فقط در ساعات ظهر پذیرای مشتریان می باشد.
رستوران نعیم دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و به ساحل و مرکز خرید خورشید قشم نیز نزدیک است.
از جمله غذا های این رستوران می توان میگوی پفکی، ماهی شیر، ماهی کبابی، قلیه ماهی، انواع مرغ، کباب و استیک را نام برد.

آدرس: قشم، میدان امام قلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف پ۹۸۵

 

رستوران الوند

رستوران الوند در جزیره قشم
رستوران الوند رستورانی واقع در هتل الوند جزیره قشم است. این رستوران قبلا در کنار هتل دیپلمات با چشم اندازی از دریا قرار داشت اما اکنون به هتل الوند نقل مکان شده است.
در منوی این رستوران انواع غذاهای خوش طعم جنوبی به چشم می خورد که دارای کیفیت غذایی بالایی نیز می باشد. قیمت غذا در این رستوران نسبت به حجم غذا کمی بالا بوده اما حجم یک بشقاب آن برای هر شخص کافی است. قلیه ماهی و خوراک کوسه رستوران الوند از جمله غذا های معروف این رستوران بوده که بسیار نیز پرطرفدار است.

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه

 

رستوران آبشار

رستوران آبشار در جزیره قشم
رستوران آبشار یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین رستوران های جزیره قشم محسوب می شود. شعبه جدید این رستوران نیز که مدتی است افتتاح شده در نزدیکی رستوران اصلی واقع شده است.
در منوی رستوران انواع غذا های متنوع به چشم می خورد اما شهرت رستوران آبشار بیشتر با غذا های دریایی خود است؛ از جمله غذا های معروف آن می توان به ماهی هامور و میگوی سوخاری اشاره کرد. رستوران آبشار قشم که درست روبروی مجتمع تجاری بین المللی مرجان قرار دارد، دارای موقعیت مکانی مناسبی نیز می باشد. این رستوران همه روزه به جز چهارشنبه ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱ بامداد پذیرای مشتریان می باشد.

آدرس: قشم، روبروی مجتمع تجاری بین المللی مرجان

 

رستوران حاج غفور

رستوران حاج غفور در جزیره قشم
رستوران حاج غفور یکی از بهترین رستوران های موجود در جزیره قشم است. شهرت این رستوران به خورشت قلیه ماهی آن برمی گردد که بیشتر گردشگران و مردم بومی را به خود جذب کرده است. علاوه بر قلیه ماهی معروف، میگوی رستوران که با سبزی معطر و ادویه مخصوص پخته می شود نیز پیشنهاد می شود.
رستوران حاج غفور با طیف منوی گسترده، از کیفیت غذایی بالایی نیز برخوردار می باشد.

آدرس: بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 + هفده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.