آغاز تور کنسرت های رضا بهرام

رضا بهرام

مجله عصر پاییز – رضا بهرام خواننده محبوب موسیقی پاپ تور کنسرت های خود را آغاز کرد. این هنرمند اولین ترانه رسمی خود را ۲۹ تیر ماه ۹۷ با عنوان “از عشق بگو” با شعر و ملودی حامد دهقانی و تنظیم مسعود جهانی تولید و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو بود و توانست محبوبیت زیادی را کسب کند. از جمله ترانه های این هنرمند که وی را به اوج شهرت رساند اجرای تیتراژ پایانی سریال “ممنوعه” به کارگردانی امیر پورکیان بود؛ این قطعه با عنوان “مو به مو” و با تنظیم حامد دهقانی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

رضا بهرام چهارشنبه ۱ و پنجشنبه ۲ مرداد ماه در تالار انتظار کرمانشاه روی صحنه رفت؛ کنسرت بعدی وی روز  پنجشنبه ۳ و جمعه ۴  مرداد ماه در مجتمع فرهنگی فدک شهر اردبیل برگزار می شود. اولین کنسرت تهران این هنرمند که در روز ۱۶ تیر ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، با استقبال بی نظیری از سوی هوادارانش رو به رو بود. به سبب این استقبال خوب مخاطبان کنسرت رضا بهرام باری دیگر در ۲۹ تیر ماه و روز ۵ و ۶ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران تمدید شد.

در ادامه تور برگزاری کنسرت های این هنرمند شاهد اجرا  در روز های ۸ و ۹ مرداد ماه در تالار مجلل رشت، ۱۳ مرداد ماه در سالن لیان بوشهر و ۱۶ مرداد ماه در سالن شهید آوینی بندرعباس خواهیم بود. خرید بلیت کنسرت های این هنرمند محبوب از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com برای علاقه مندان امکان پذیر می باشد.

این هنرمند که با حمایت‌ موسسه «ققنوس» وارد عرصه حرفه ای موسیقی شد تا کنون قطعاتی همچون دیوانه، کجایی، بیمار، آتش، شبهای بعد از تو، گل عشق، آرامشی دارم، هیچ، کاش و … را در دسترس علاقه مندان قرار داده است. از جمله آخرین فعالیت های رضا بهرام نیز می توان به تولید آثار جدیدش اشاره کرد که ممکن است تا پیش از آغاز ماه محرم وارد بازار موسیقی شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

17 − هفده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.