آمار فروش فیلم های در حال اکران (مهر 98)

سینما

مجله عصر پاییز – تعدادی فیلم سینمایی در سینماهای تهران و سایر شهر ها برای مخاطبان در حال اکران است که میزان فروش هر یک را از زمان اکران تا مهر ماه سال جاری شرح داده ایم. تاکنون فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 رد خون طی 3 هفته متوالی صدرنشین جدول فروش بوده است.

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 رد خون : این فیلم سینمایی به کارگردانی محمد حسین مهدویان، با در اختیار داشتن 180 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 3 هفته از اولین روز اکران حدود 3 میلیاردو 300 میلیون تومان فروش و 284 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی کلوپ همسران : این فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی صباغ زاده، با در اختیار داشتن 124 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 4 هفته از اولین روز اکران حدود 1 میلیاردو 900 میلیون تومان فروش و 161 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی مردی بدون سایه : این فیلم سینمایی به کارگردانی علیرضا رئیسیان، با در اختیار داشتن 62 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 4 هفته از اولین روز اکران حدود 1 میلیاردو 131 میلیون تومان فروش و 89 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی شاه کش : این فیلم سینمایی به کارگردانی وحید امیر خانی، با در اختیار داشتن 71 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 4 هفته از اولین روز اکران حدود 894 میلیون تومان فروش و 73 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی مسخره باز : این فیلم سینمایی به کارگردانی همایون غنی زاده، با در اختیار داشتن 60 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 1 هفته از اولین روز اکران حدود 878 میلیون تومان فروش و 63 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی درخونگاه : این فیلم سینمایی به کارگردانی همایون اسعدی، با در اختیار داشتن 102 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 2 هفته از اولین روز اکران حدود 686 میلیون تومان فروش و 51 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من : این فیلم سینمایی به کارگردانی رسول صدرعاملی، با در اختیار داشتن 105 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 2 هفته از اولین روز اکران حدود 477 میلیون تومان فروش و 44 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی پیلوت : این فیلم سینمایی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، با در اختیار داشتن 79 سالن در سینماهای سراسر کشور و گذشت 3 هفته از اولین روز اکران حدود 441 میلیون تومان فروش و 31 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

19 − دوازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.