آیا شنبه ها قیمت بلیت سینما نیم بها است؟

سینما

مجله عصر پاییز – پس از افزایش قیمت بلیت سینما ها درایام نوروز 98 ، حتی در این ایام نیز طرح فروش بلیت ها به صورت نیم بها در روزهای شنبه و سه شنبه اجرا نشد و بلیت های سینما با مبلغ 20 هزار تومان به فروش رسید. حال روز گذشته در دومین شنبه پس از تعطیلات شاهد ارائه بلیت برخی از سینماها به صورت نیم بها و برخی دیگر به صورت تمام بها بودیم. چندین سینما نیز بلیت های خود را با کسر قیمت به دست مخاطبان می رساندند.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش، در خصوص قیمت های متفاوت سینماها در روز شنبه و اینکه در سال جدید مصوبه فروش بلیت های نیم بها در این روز اجرا نشده است، توضیح داد که ارائه بلیت کمتر از قیمت درنظر گرفته شده یعنی 20 هزار تومان مشکلی ندارد و سینماداران می توانند ضمن توافق با صاحبان آثار بلیت ها را کمتر از سقف تعین شده به فروش برسانند.

فرجی همچنین بیان داشت که ارائه بلیت های نیم بها در روز شنبه ، سال گذشته به تصویب رسیده بود و به دلیل نهایی نشدن آیین نامه اکران 98 تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است. بنابراین قیمت بلیت سینماها در روز شنبه به توافق هر سینما با صاحبان آثار بستگی دارد.

گفتنی است ارائه بلیت های سینما در روزهای سه شنبه طبق روال گذشته به صورت نیم بها خواهد بود و همچنین در خصوص روزهای شنبه باید تصمیم گیری های لازم انجام شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × 4 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.