اثر جدید محسن چاوشی برای فیلم شبی که ماه کامل شد

محسن چاوشی

مجله عصر پاییز – محسن چاوشی، خواننده مطرح موسیقی پاپ، همکاری جدیدی را در زمینه تیتراژ با عوامل فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار آغاز کرده است. چاوشی قطعه ای را به صورت اختصاصی برای تیتراژ این فیلم خلق کرده که همزمان با شروع اکران فیلم، منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور پررنگی داشت و در 13 بخش این جشنواره برای دریافت سیمرغ نامزد شد. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه و بهترین چهره پردازی از جمله جوایزی است که در جشنواره فجر امسال به این فیلم تعلق گرفت.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی، آرمین رحیمیان و علی هدایتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد داستان دختری جوان از جنوب شهر تهران را روایت می کند که عاشق یک جوان شهرستانی می شود اما به دلایلی مجبور می شود که از ایران مهاجرت کند…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

13 − یازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.