اضافه شدن قابلیتی جدید در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام

مجله عصر پاییز – با بروز رسانی و دریافت آخرین نسخه اینستاگرام با یک ویژگی جدید در این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار آشنا خواهید شد. به کمک این ویژگی هنگام به اشتراک گذاشتن یک موزیک در استوری متن کامل آن را نیز می توانید به استوری خود اضافه کرده برای دنبال کننده های خود نمایش دهید.

برای استفاده از این ویژگی ابتدا تصویر یا رنگ موردنظر برای پس زمینه استوری را انتخاب کنید؛ سپس آیکون شامل استیکر ها و پس از آن استیکر Music را لمس کنید. اگر متن آهنگ انتخابی شما موجود باشد به نمایش درمی آید و می توانید به آن رنگ و فونت دلخواه دهید، در غیر این صورت با یک نوتیفیکیشن اعلام می شود که متن موزیک موردنظر موجود نیست.

به این علت که زمان پخش استوری کوتاه است می توانید بخشی از آهنگ را به دلخواه خود انتخاب کرده و به همراه متن در استوری اینستاگرام نمایش دهید. همچنین با ضربه زدن بر روی متن آهنگ اطلاعاتی درباره نام و خواننده در اختیار کاربر قرار می گیرد.

این قابلیت در 40 کشور که لیست آهنگ های موجود در فیسبوک را دارند، به احرا درآمده که برای تکمیل این لیست قراردادی با سه شرکت Sony Music Entertainment، Universal Music Group  و  Warner Music Group بسته شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × پنج =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.