اولین کنسرت محمدرضا گلزار در لس آنجلس

محمدرضا گلزار

مجله عصر پاییز – محمدرضا گلزار خواننده محبوب کشورمان، طی چند روز آینده کنسرتی در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد کرد. سوپراستار سینمای ایران در کنار حرفه بازیگری، مدتی است که به خوانندگی مشغول بوده و همچنین پیشرفت بسیاری در این زمینه به همراه داشته است. سالن دالبی تئاتر محل برگزاری کنسرت های زیادی از خوانندگان معروف ایرانی و خارجی بوده که از جمله آن می توان به کنسرت فرزاد فرزین خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران اشاره کرد.

گلزار با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود برای برگزاری کنسرت به هوادارانش در شهر لس آنجلس چنین خبر داد: “هموطنان عزیزم در شهر لس آنجلس خیلی خوشحالم که برای اولین بار در تاریخ شنبه ٢ نوامبر میتونم روی ماهتون رو از نزدیک ببینم. امیدوارم بتونیم شب بینظیری رو کنار هم داشته باشیم.” این خواننده  مشهور علاوه بر تهران در شهرهای همچون اصفهان، تبریز، اردبیل، شیراز، همدان، کرمان، سمنان، رشت و چندین شهر دیگر روی صحنه رفته که همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبانش رو به رو بوده است.

از اولین کنسرت محمدرضا گلزار در این شهر نیز به خوبی استقبال شده و تعدادی زیادی بلیت به فروش رسیده است؛ قیمت بلیت کنسرت از ۴۰ تا ۱۴۴ دلار می باشد یعنی حدود ۴۵۰ هزار تومان تا ۱۶۴۰۰۰. از جمله ترانه هایی وی که طی سال های فعالیت خود منتشر کرده است می توان به عشق قدیمی، چیزی نگو، چی شد، حیف، تو که نیستی، بارون، همه رفتن، بهم خیلی بد کردی، منو اصلا ندید، عاشق نبودی، لعنتی، جات خالیه و … اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.