بازی و خوانندگی فرزاد فرزین در سریال نمایش خانگی مانکن

فرزاد فرزین

مجله عصر پاییز – سریال «مانکن» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی حسین سهیلی زاده، هفته آخر مرداد ماه در قالب نمایش خانگی پخش می شود. حضور فرزاد فرزین خواننده محبوب پاپ در این مجموعه پس از ایفای نقش سریال “عاشقانه” منوچهر هادی، دومین تجربه بازیگری نمایش خانگی در کارنامه وی محسوب می شود.

این سریال داستان یک عاشقانه که در ادامه مسیر با مشکلات اجتماعی و اقتصادی رو به رو می شود را به تصویر کشیده است و هنرمندان سرشناسی همچون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، لیندا کیانی، و فرزاد فرزین به عنوان بازیگران اصلی سریال مانکن به ایفای نقش می پردازند. شبنم قلی خانی، الهام پاوه نژاد، حسین پاکدل، نفیسه روشن، همایون ارشادی، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، رابعه مدنی، عارفه معماریان، محمد صادقی، صحرا اسدالهی، علی فرهنگی، پانته‌آ کی قبادی، بهزاد خلج، مائده محمدی، بهزاد محسنی و کسری بالایی از جمله سایر بازیگرانی می باشند که در این سریال حضور دارند.

قطعه جدید فرزاد فرزین با عنوان “ای کاش” که مربوط به سریال مانکن می باشد ۱۶ مرداد ماه منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. فرزین در آخرین مصاحبه خود، به حضورش در این سریال اشاره کرد و بیان داشت که شاهد نقش متفاوتی از او خواهیم بود. وی در دو نقش بازیگر و خواننده تیتراژ سریال نمایش خانگی مانکن، در این مجموعه حضور دارد.

حسین سهیلی زاده کارگردان و ایرج محمدی تهیه کننده سریال، تجربه همکاری در سریال هایی همچون “ترانه مادری” و “دلنوازان” را با یکدیگر دارند که هر دو جزو سریال های محبوب و پرببینده تلویزیون محسوب می شوند؛ مانکن نیز اولین تجربه سهیلی‌زاده و محمدی در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به نویسندگی بابک کایدان نوشته شده و قرار هست هر هفته به صورت پخش خانگی در سرتاسر کشور توزیع شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

13 + یک =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.