بهترین بازی های کامپیوتری 2020

بهترین بازی های کامپیوتری 2020

مجله عصر پاییز در این مطلب به معرفی بهترین بازی های کامپیوتری سال 2020 که منتشر خواهند شد یا احتمال منتشر شدن آنها وجود دارد می پردازیم.

گاهی اوقات سوالی پیش می آید که آیا کامپیوتر من بازی را اجرا می کند ؟ هر سال بازی های زیادی منتشر می شوند و از نظر گرافیک بازی و … پیشرفت هایی نسبت به سالهای گذشته دارند و به دلیل همین موضوع نیاز به سخت افزار قوی تری دارند . برای اینکه بدانید کامپیوتر شما قابلیت اجرای بازی مورد نظر را دارد به این سایت مراجعه کنید و سخت افزار مورد نیاز برای بازی مورد نظر خود را مشاهده کنید. systemrequirementslab.com

 

 بازی Cyberupnk 2707

بازی Cyberupnk 2707

بهترین بازی سال 2020 شاید عنوان مناسبی برای این بازی باشد بازی cyberpunk در سبک اول شخص شوتر و Rpg ساخته شده است . کیانو ریوز در این بازی ، بازی کرده است.

سازنده این بازی سازنده بازی محبوب Wicher 3  یعنی CD Projekt  است.

در ابتدای بازی شما شخصیت بازی را انتخاب می کنید و تمام تصمیم هایی که در طول بازی می گیرید در داستان بازی تاثیر خواهد داشت.

تاریخ انتشار این بازی ۲۸ فروردین ۱۳۹۹| April 16, 2020  است و برای PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Microsoft Windows ارائه می شود.

رده سنی این بازی بالای 18 سال است.

 

 

بازی Warcraft 3: Reforged

بازی Warcraft 3: Reforged

قطعا بازی وارکرفت 3 یکی از خاطره انگیز ترین بازی های استراتژیک است. این بازی طرفداران زیادی دارد. نسخه بتای این بازی در سال 2019 منتشر شد و قرار بود تا در همین سال نسخه اصلی آن ارائه شود ولی این اتفاق نیفتاد . احتمالا این بازی در سال 2020 منتشر می شود.

 

بازی Watch Dogs: Legion

بازی Watch Dogs: Legion

یکی از بازی های موفق Ubisoft  بازی watch dogs  است . این بازی در 16 اسفند منتشر می شود. این نسخه از بازی نسبت به نسخه های دیگر خود تغییرات زیادی دارد. در این بازی که در شهر لندن در جریان است شما باید هکرهایی با قابلیت های مختلف را جمع آوری کنید و با  authoritarian که کنترل انگلستان را به دست دارند مبارزه کنید.این بازی دارای بخش های تک نفره و چند نفره است. هر شخصیت در این بازی دارای قابلیت  و داستان منحصر به فردی است.

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding

یکی از بازی هایی که احتمالا در سال 2020 منتشر می شود  Death Stranding است. این بازی را کارگردان مشهور ژاپنی Hideo Kojima ساخته است. شما در این بازی نقش یک باربر را دارید و باید محموله ها را جا به جا کنید. در طی بازی شما باید به بازسازی مسیرها بپردازید  و از لوازم پیشرفته برای انتقال راحت تر استفاده کنید. در این بازی بازیگرانی مانند نورمن ریداس ، مدس میکلسن و لئا سیدو بازی کرده اند. سازنده این بازی Kojima Productions است.

 

بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps

این بازی یکی از بازی های انحصاری مایکروسافت است و فقط برای کامپیوتر و ایکس باکس ارائه می شود.شرکت سازنده این بازی Moon Studios  این بازی را در سبک ماجراجویی ساخته است.این بازی در تاریخ 22 بهمن 98 منتشر می شود.

بازی Resident Evil 3 remake

بازی Resident Evil 3 remake

نسخه ریمستر این بازی سال گذشته با عنوان Resident Evil 2  منتشر شد و توانست به عنوان بهترین بازی سال 2019 از نظر کاربران دست پیدا کند. این نسخه از بازی هم مانند نسخه قبلی خود قرار است یک بازسازی از بازی گذشته ی خود باشد.

این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و برای کامپیوتر پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می شود و دارای بخش چند نفره و تک نفر است.

شرکت سازنده این بازی Capcom است . این بازی در تاریخ 15 فروردین 99 منتشر می شود.

 

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine

یکی از بازی های محبوب  انلاین در سبک شوتر Rainbox Six  است. این بازی برای پلی استیشن ، کامپیوتر و ایکس باکس ارائه می شود.شما در این بازی با تیمی که می سازید باید با موجوداتی که انسان ها را تهدید می کنند مقابه کنید. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این بازی منتشر نشده است اما طبق گفته ی یوبیسافت شرکت سازنده این بازی در سال 2020 منتشر می شود. رده ی سنی این بازی بالای 18 سال است.

 

بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2

در این بازی شما نقش یک پارکور کار را دارید که می تواند به راحتی از دست زامبی ها فرار کند و دشمنان را از پا دربیاورد. این بازی در سال 2020 برای پلتفرم های کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر می شود.این بازی دارای دو بخش تک نفره و چند نفره است. رده سنی این بازی بالای 18 سال است.

 

بازی Minecraft Dungeons

بازی Minecraft Dungeons

بازی Minecraft یک بازی بسیار دوست داشتنی  نزد کودکان و حتی بزرگسالان است، در این نسخه‌ از بازی بر خلاف گذشته  دیگر خبری از ساخت و ساز نیست، در این بازی  شما باید  موجودات و هیولاها را شکست دهید و پازل و معما‌هایی که در بازی وجود دارد را حل کنید. شما در این بازی می‌توانید با 4 نفر به صورت همزمان همکاری کنید و مراحل را با راحتی بیشتر تمام کنید. این بازی قرار است که امسال توسط شرکت Mojang منتشر شود. این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

 

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite  یکی از بهترین بازی های انحصاری شرکت مایکروسافت است و فقط در کامپیوتر و ایکس باکس می توان بازی کرد. این بازی اول شخص جزو برترین بازی های شوتر مایکروسافت است . این نسخه از بازی ششمین قسمت از سری بازی های halo  است. این بازی به دو صورت تک نفره و چند نفره قابل بازی کردن است.شرکت سازنده این بازی  Industries 343  است و در سال 2020 احتمالا این بازی منتشر می شود.

 

بازی Marvel’s Avengers pc game

بازی Marvel’s Avengers pc game

این بازی ماجراجویی و اکشن بر اساس شخصیت های ابر قهرمانی مارول ساخته شده است. این بازی توسط شرکت  Square Enix در تاریخ 26 اردیبهشت 99 منتشر می شود. شخصیت های  کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، هالک، Black Widow، Thor، مرد مورچه‌ای و … در این بازی وجود دارند و قابل بازی کردن هستند.گیم پلی این بازی بسیار جذاب است.

این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Google Stadia ارائه می شود.

 

بازی LEGO Star Wars La Saga Skywalker

بازی LEGO Star Wars La Saga Skywalker

LEGO Star Wars La Saga Skywalker یک بازی اکشن و ماجراجویی است که برای کودکان مناسب می‌باشد، این بازی برای نینتندو، پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر می شود. سازنده  این بازی شرکت Traveller’s Tales  است و در دو بخش تک نفره و چند نفره قابل بازی می‌باشد.

 

بازی Empire of Sin

بازی Empire of Sin

امپراطوری گناه که توسط شرکت Romero Games  ساخته شده یک بازی در ژانر مافیایی است. این بازی در پلتفرم های نینتندو سوییچ ، ایکس باکس وان ، پلی استیشن و mac os  منتشر می شود. داستان بازی در شیکاگو دهه 20 اتفاق می افتد. تصمیماتی که در طول بازی گرفته می شود در داستان بازی تاثیر می گذارد. رده سنی این بازی بالای 18 سال است.

 

بازی DOOM Eternal

بازی DOOM Eternal

این بازی که توسط شرکت  Id Software  ساخته شده است یک بازی شوتر اول شخص است . در این بازی شما هرچیزی که می بینید را باید نابود کنید . به دلیل خشونت بالای این بازی به هیچ عنوان  به کودکان پیشنهاد نمی شود. این بازی در سال 2020 و برای پلتفرم های PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Google Stadia, Microsoft Windows منتشر می شود.

 

بازی Predator: Hunting Grounds

بازی Predator: Hunting Grounds

بازی Predator یک بازی آنلاین چند نفره‌ی است که برای دو پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن منتشر می شود، این بازی در دو گروه بیگانه‌ها و کماندو‌ ها تقسیم می‌شوند، این بازی احتمالا در سال 2020  منتشرمی  شود، اگر به بازی‌های چند نفره و آنلاین علاقه مند هستید، حتما این بازی را تجربه کنید. رده سنی این بازی بالای 18 سال است.

 

بازی Wasteland 3

بازی Wasteland 3

Wasteland 3 یک بازی نقش آفرینی و اکشن است که توسط inXile Entertainment ساخته شده است،  این بازی استراتژیک در دو بخش تک نفره و چند نفره به صورت  آنلاین قابل بازی کردن است، رده سنی این بازی بالای 18 سال است. همچنین این بازی بر روی پلتفرم های ویندوز ، لینوکس ، مک ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ارائه می شود.

 

بازی Grand Theft Auto VI

بازی Grand Theft Auto VI

GTA  بدون شک جزو پر طرفدارترین و محبوبترین بازی‌های کامپیوتری  می‌باشد، این بازی به احتمال بسیار زیاد امسال معرفی خواهد شد، نسخه‌ی قبلی این بازی بیشتر از 6 میلیارد دلار فروش کرد و عنوان پرفروش ترین محصول سرگرمی را از آن خود کرد.

 

بازی Call of Duty: Black Ops 5

بازی Call of Duty: Black Ops 5

سری پنجم این بازی پرطرفدار  به احتمال زیاد در سال 2020 معرفی می شود.

 

در این مطلب سعی شد تا تعدادی از بهترین بازی های کامپیوتری 2020 که قرار است در این سال منتشر شوند یا احتمال منتشر شدن آنها وجود دارد را معرفی کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده − 1 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.