بهنام بانی در آلمان و سوئد به روی صحنه می رود

بهنام بانی

مجله عصر پاییز – بهنام بانی ، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، برای اولین بار در دو شهر استکهلم و گوتنبرگ سوئد و همچنین شهر مونیخ آلمان اجرای زنده خواهد داشت.

این خواننده پاپ در ادامه برگزاری تور کنسرت های خود در ایران به دو کشور سوئد و آلمان سفر خواهد کرد تا در کنار هموطنان ساکن در شهر های ذکر شده چند شب خاطره انگیز را رقم زند.

اطلاعات تکمیلی کنسرت های بهنام بانی در دو کشور آلمان و سوئد به شرح زیر است:
در تاریخ 30 می مصادف با 9 خرداد 98 بانی در شهر مونیخ آلمان و در سالن گاستایگ این شهر به روی صحنه می رود. علاقمندان می توانند از طریق سایت posttick.com بلیت های این اجرای زنده را تهیه کنند.
در تاریخ 31 می مصادف با 10 خرداد 98 سالن خانه کنسرت شهر استکهلم میزبان بهنام بانی و هواداران وی خواهد بود. Konserthuset.se سایت اینترنتی معرفی شده برای خرید بلیت های این کنسرت است.
در تاریخ 1 ژوئن مصادف با 11 خرداد 98 کنسرت بانی در شهر گوتنبرگ برگزار می شود و در سالن خانه کنسرت این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت. علاقمندان می توانند از طریق سایت GSO.SE اقدام به تهیه بلیت نمایند.

گفتنی است بهنام بانی پیش از سفر به سوئد و آلمان در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت سال جاری در تهران به روی صحنه خواهد رفت. فروش بلیت های این دو اجرا از روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه ساعت 14 در سایت ایران کنسرت آغاز می شود. هواداران این خواننده می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com بلیت های این دو شب اجرای زنده را تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک + دوازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.