آلبوم “بی نام” تازه ترین آلبوم محسن چاوشی منتشر می شود

محسن چاوشی

مجله عصر پاییز – محسن چاوشی ، خواننده مطرح موسیقی پاپ و راک کشورمان دهمین آلبوم رسمی و استودیویی خود را با عنوان «بی نام» روانه بازار موسیقی خواهد کرد. جدیدترین اثر وی به تازگی مجوز انتشار خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است و شنیده ها حاکی از آن است که این آلبوم ۵ آذر ماه منتشر می شود.

این آلبوم شامل ۱۱ قطعه با آهنگسازی و تنظیم از محسن چاوشی و تهیه کنندگی سید هادی حسینی بر اساس اشعاری از مولانا، سعدی و دیگر شعرا است.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم های یه «شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزدهم»، «پاروی بی قایق»، «امیر بی گزند» و «ابراهیم» را به صورت مستقل منتشر کرده است و در آلبوم های گروهی همچون «خاص»، «من و ما»، «دل صدا»، «هشت» و «سلام آقا» نیز حضور داشته است.

خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «سنتوری» و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال نمایش خانگی «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی هستند.

محسن چاوشی سال گذشته آلبوم «ابراهیم» را منتشر کرد که این اثر با حاشیه های فراوانی همراه شد اما در آخر این آلبوم مجوز انتشار گرفت و رکورد پرفروش ترین آلبوم سال ۹۷ را از آن خود کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هجده + هجده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.