تازه ترین فعالیت رضا رشیدپور در سینما

رضا رشیدپور

مجله عصر پاییز – رضا رشیدپور ، مجری و تهیه کننده سرشناس کشور که مدتی اجرای برنامه پربیننده «حالا خورشید» را در صدا و سیما بر عهده داشت، در صفحه شخصی خود از ساخت یک فیلم سینمایی خبر داد.

رضا رشیدپور که پس از پایان برنامه حالا خورشید در حال حاضر فعالیتی در تلویزیون ندارد، با انتشار متنی به شرح زیر در صفحه اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد: “فیلم سینمایی «در رادار بمانید» قصه ای اجتماعی دارد. خلبان یک هواپیمای مسافربری مجبور می شود که در ارتفاع 33هزار پایی خبری وحشتناک را که همان لحظه روی زمین اتفاق افتاده است، برای مسافرانش بازگو کند..
من و گروهم پس از عید فطر پیش تولید این پروژه جذاب را آغاز خواهیم کرد. مثل همه پروژه های قبلی که انجام داده ام تعداد زیادی از اعضای گروه جوان و فیلم اولی اما نخبه است.
نقش خلبان که یکی از محوری ترین نقش های قصه است به یک بازیگر خارجی سپرده می شود و نیز افتخار همکاری با چند چهره مقتدر از سینمای کشورمان را خواهیم داشت.
برای یک نقش هم به دنبال تست بازیگری از علاقمندان هستیم که به زودی نحوه انجام آن منتشر خواهد شد” .

گفتنی است رشیدپور علاوه بر مجری گری تجربه بازیگری و کارگردانی را نیز پیش از این داشته است. از جمله فیلم هایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته می توان به فیلم سینمایی شیش و بش، بی پولی، سوپراستار، در امتداد شهر و قاتل اهلی اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده − یازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.