تعداد سالن های پردیس سینمایی ملت تا جشنواره فیلم فجر اضافه می شود

سینما گالری ملت

مجله عصر پاییز – طبق گفته ی مدیر عامل موسسه تصویر شهر، هاشم میرزا خوانی، تا جشنواره ملی فیلم فجر که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، پردیس سینمایی ملت با 10 سالن اضافه میزبان این مراسم ملی خواهد بود.

با برنامه ریزی های انجام شده 10 سالن سینما که در مجموع 500 صندلی ظرفیت دارد، در طبقات مختلف این پردیس سینمایی اضافه می شود و احتمال می رود که تا قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده خواهند شد. قرارگرفتن سالن ها در طبقات پردیس ملت به این صورت است که 4 سالن در طبقه مثبت یک، 4 سالن در طبقه منفی یک و 2 سالن در طبقه منفی دو احداث خواهد شد.

پردیس سینما گالری ملت دارای معماری خاص و ویژه ای است و به امکانات زیادی مجهز است. از همین رو یکی از بهترین سینماهای تهران به شمار می رود و در جنوب غربی پارک ملت واقع شده است. طراحی ساختمان این سینما را رضا دانشمیر و کاترین اسپریدونف، موسسان شرکت مهندسان مشاور حرکت سیال، بر عهده داشته اند که این طراحی زیبا توانسته جوایزی همچون جایزه پروژه منتخب در فستیوال ۲۰۰۹ بارسلونا و رتبه اول جایزه معمار در سال ۱۳۸۷ را از آنِ خود کند. پردیس سینمایی ملت دارای چهار سالن مجهز با ظرفیت ۲۸۰ نفر و همچنین یک سالن ویژه با ظرفیت ۳۰ نفر می باشد. یکی از سالن های این سینما برای برگزاری همایش ها، میزگردها و کنسرت ها نیز مناسب است.

از جمله امکانات پردیس سینما گالری ملت می توان به چندین رستوران و کافه، بوفه، سالن های تخصصی با کیفیت عالی، سرویس بهداشتی، فروشگاه های عرضه کالاهای فرهنگی، دسترسی به پارک ملت، داشتن فضای سبز و منظره ای زیبا و پارکینگ اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 + 2 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.