تور کنسرت های حامد همایون در آمریکا برگزار می شود

حامد همایون

مجله عصر پاییز – حامد همایون خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، از فروردین ماه سال جاری در چندین شهر از ایالات متحده آمریکا به روی صحنه خواهد رفت. تور کنسرت های این خواننده پاپ در ایالات متحده به همت موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» و با همکاری کمپانی «BMB ENTERTAINMENT» از روز هفدهم فروردین آغاز می شود.

نخستین اجرای زنده حامد همایون روز 17 فروردین ماه برابر با 6 آوریل، در شهر لس آنجلس و در تالار مجلل «Forum» برگزار خواهد شد.
تور کنسرت های این خواننده پاپ با اجرای دیگری در شهر سن خوزه ادامه خواهد داشت. همایون اجرا در این شهر را روز 24 فروردین ماه برابر با 13 آوریل در سالن «City national civic» به روی صحنه می برد.
در تاریخ 31 فروردین ماه برابر با 20 آوریل شهر واشنگتن دی سی میزبان حامد همایون و گروه وی خواهد بود. این اجرا در تالار «DAR Constitution» برگزار می شود.
کنسرت های بعدی این خواننده به ترتیب در تاریخ های 14 اردیبهشت برابر با 4 می در شهر تگزاس، 21 اردیبهشت برابر با 11 می در شهر دالاس، 28 اردیبهشت برابر با 18 می در شهر شیکاگو و 25 خرداد برابر با 15 ژوئن در شهر نیویورک اجرا خواهند شد. اجرای شهر تگزاس در سالن «Revention Music Center»، اجرای شهر دالاس در سالن «The Theater at the Grand Prairie»، اجرای شهر شیکاگو در سالن « Co Pernicus Center» و اجرای شهر نیویورک در سالن « Lincoin Center David Geffen» برگزار خواهند شد.

گفتنی است برای این تور چندین کنسرت دیگر نیز در دیگر شهر های ایالات متحده آمریکا در نظر گرفته شده که به زودی تاری و محل برگزاری آنها اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است فروش اینترنتی بلیت تمامی کنسرت های ذکر شده به غیر از کنسرت شهر سن خوزه از طریق سایت ticketmaster.com صورت می گیرد. جهت تهیه بلیت های شهر سن خوزه می توانید به سایت peresiantix.com مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.