جدیدترین سریال سیروس مقدم با عنوان خواب زده

سیروس مقدم

مجله عصر پاییز – جدیدترین سریال سیروس مقدم با عنوان “خواب زده” در قالب نمایش خانگی به زودی منتشر خواهد شد. سیروس مقدم کارگردانی، الهام غفوری تهیه کنندگی و سعید نعمت الله نویسندگی این مجموعه را بر عهده دارند. سریال “خواب زده” با ژانر وحشت و ترسناک در مرحله فیلمبرداری بوده که اولین تجربه مقدم در ساخت نمایش خانگی محسوب می شود.

کارگردان سریال “خواب زده” تجربه همکاری با سعید نعمت الله را در سریال های پرببینده ای همچون میکائیل، دیوار، مدینه، زیر هشت و رستگاران در کارنامه هنری خود دارد. این مجموعه دارای سه فصل می باشد که هم اکنون در حال مراحل فیلمبرداری بوده اما فیلمبرداری فصل اول “خواب زده” که دارای ۲۶ قسمت می باشد در یکی از شهرهای شمال کشور به پایان رسیده است؛ پس از اعلام تاریخ توزیع و مراحل فنی از طریق نمایش خانگی منتشر می شود.

مهدی سروسلطانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون از جمله بازیگران این سریال می باشد، وی در در سریال “مدینه” و “دیوار” به کارگردانی سیروس مقدم، با این کارگردان همکاری داشته است. پریوش نظریه، سام درخشانی، علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، امیرعلی دانایی، ایرج نوذری، ریحانه پارسا، سیما بابایی و فرید سجادحسینی سایر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هشت + چهار =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.