جزئیاتی از تازه ترین فعالیت های فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

مجله عصر پاییز – فرزاد فرزین خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان از تولید ترانه های جدید خود خبر داد که به زودی منتشر خواهد شد. آخرین قطعه منتشر شده از این هنرمند، «جذاب» نام دارد که با ترانه ای از یاحا کاشانی، آهنگسازی عماد طغرایی و تنظیم حامد برادران منتشر و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد.

قطعات جدید فرزاد فرزین مربوط به مجموعه «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی می باشد؛ خواننده تیتراژ مجموعه  فرزین بوده که علاوه بر آن، به عنوان بازیگر نیز در این سریال نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است. به گفته این خواننده یکی از ترانه های مربوطه تا ۱۰ روز آینده و دیگری با انتشار سریال «مانکن» پخش و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

فرزاد فرزین دوشنبه ۲۰ خرداد در سالن تخت جمشید ساوه طی یک سانس ساعت ۲۱، و ۲۳ خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران طی دو سانس میزبان هواداران خود خواهد بود؛ خرید بلیت کنسرت ها از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com امکان پذیر می باشد.

کنسرت تهران نیز مانند سایر کنسرت ها (ماسک، شوک، کنسرت در سال ۱۴۱۰) با یک اتفاق جدید و بسیار خوب همراه خواهد بود؛ به گفته او تلفیقی از ترانه های سال ۸۴ الی ۹۷ را روی صحنه برای مخاطبان اجرا خواهد کرد. برای تور کنسرت تابستان نیز شهر هایی همچون اصفهان، شیراز، اراک، کرج، رشت، زاهدان و … مدنظر قرار داده شده که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × 1 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.