حضور هدیه تهرانی در سریال هم گناه

هدیه تهرانی

مجله عصر پاییز – هدیه تهرانی هنرمند محبوب سینمای کشورمان، به جمع بازیگران سریال “هم گناه” پیوست. تهرانی پس از گذشت هشت سال با بازی در این سریال در نمایش خانگی حضور پیدا کرد. وی پیش از این در فصل سوم سریال “قلب یخی” به کارگردانی سامان مقدم که محصول سال ۹۰ می باشد، به ایفای نقش پرداخته است.

پروانه ساخت این سریال که به تازگی صادر شده است توسط مصطفی کیایی کارگردانی می شود که اولین تجربه وی در ساخت سریال برای نمایش خانگی محسوب می شود. محسن کیایی و علی کوچکی نیز نویسندگان این مجموعه می باشند. داستان “هم گناه” در قالب سریالی اجتماعی رقم خواهد خورد اما تا کنون داستان و خلاصه مجموعه منتشر نشده است.

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون عصریخبندان، بارکد و خط ویژه را در کارنامه هنری خود به همراه داشته و تا کنون  موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر برای فیلم “خط ویژه” و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم “ضدگلوله” را کسب کرده است.

سریال “هم گناه” با سرمایه‌ گذاری سرویس فیلیمو در مرحله پیش تولید بوده که به زودی در قالب ۲۴ قسمت نمایش خانگی منتشر خواهد شد. در این سریال پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد به ایفای نقش می پردازند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 − بیست =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.