حضور پررنگ فرزاد فرزین در سال 98

فرزاد فرزین

مجله عصر پاییزفرزاد فرزین خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان، در سال جاری حضور پررنگی در عرصه های فعالیت خود به همراه داشت. وی توانست با ایفای نقشی متفاوت در سریال “مانکن” به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی، طرفداران خود چندین برابر کند. فرزین در اولین ساخته نمایش خانگی سهیلی زاده هم به عنوان بازیگر و هم خواننده تیتراژ سریال حضور پیدا کرد.

با وجود اینکه نقش “بهرام” در مانکن از شخصیت اصلی این هنرمند بسیار دور و متفاوت تر از فرزاد فرزین روی صحنه بود، نه تنها از تعداد هوادارانش او کم نشد بلکه افراد بیشتری طرفدار استعدادش در عرصه بازیگری شدند. لازم به ذکر است “مانکن” با میانگین ۲۵ میلیون و ۱۳۰ هزار دقیقه تماشا برای هر قسمت، رکورد پربیننده ترین فیلم آنلاین را از آن خود کرد.

فرزاد فرزین در چند ماه اخیر چهار ترانه منتشر کرد که هر کدام با استقبال خوبی از سوی طرفدارانش رو به رو بود، این ترانه ها رکورد بیشترین دانلود در ماه را به خود اختصاص دادند. ای کاش، مانکن، آینده و بی انتها عنوان آهنگ های منتشر شده از فرزین می باشد که همگی مربوط به سریال “مانکن” است.

قطعه “بی انتها” با ترانه ای از حامد رجبی و مسعود محمدی، و تنظیم فرزاد فرزین و محمد شاکر با بیش از یک میلیون دانلود در کمتر از یک روز مواجه شد. جدیدترین آهنگ این هنرمند به نام “آتیش” به همراه موزیک ویدیو ترانه نیز 25 اسفندماه منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

فرزاد فرزین در سال جاری به طور کلی 68  سانس روی صحنه رفت که 12 سانس مربوط به کنسرت های تهران می باشد. کنسرت معروف وی با عنوان کنسرت نوستالژی و با استفاده از تکنولوژی هولوگرام برگزار شد؛ اجرای کنسرت مانکن و سایه ها نیز که دی و بهمن ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد با استقبال بی نظیری رو به رو بود.

امیر حسین آرمان و نازنین بیاتی بازیگران سریال مانکن، علی علیپور فوتبالیست تیم پرسپولیس، علی زندوکیلی، بهنام بانی، علی رهبری، آرین بهاری، امیر عظیمی، گرشا رضایی و حامد برادران هنرمندان شناخته شده کشورمان از جمله مهمانان این کنسرت ها بودند. 4 سانس کنسرت 23 و 24 تهران در هتل اسپیناس به علاوه چندین کنسرت در شهر های تبریز، کرمانشاه، هشتگرد و …  نیز به علت ویروس کرونا لغو شد.

از تور کنسرت های خارجی فرزاد فرزین می توان به تور انگلستان اشاره کرد که اردیبهشت ماه در شهر های لندن و منچستر برگزار شد. وی پس از آن در 22 سپتامبر کنسرت ونکوور کانادا را اجرا کرد و در 28 سپتامبر مصادف با مهر ماه سال جاری، در شهر سیاتل ایالات متحده روی صحنه رفت. همچنین تور کنسرت 2020 آمریکا این هنرمند جمعه 6 مارس در دالاس و شنبه 7 مارس در واشنگتن دی.سی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

19 − هفت =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.