داوران جشنواره فیلم کن مشخص شدند

فستیوال جهانی فیلم کن

مجله عصر پاییز – هیئت داوران فستیوال جهانی فیلم کن 2019 با ریاست «آلخاندرو گونزالس ایناریتو» مشخص شدند. چهار داور مرد به همراه چهار داور زن هیئت داوری این دوره از جشنواره را تشکیل می دهند.

در میان این هشت داور، «ال فانینگ» و «مایمونا اندای» کارگردان «فیلم باغچه ها» در پاییز و همچنین «یورگوس لانتیموس» کارگردان فیلم «سوگلی» که در مراسم اسکار جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن (با بازی اولیویا کلمن) را به خود اختصاص داد، حضور دارند. کارگردان فیلم سیاه سفید «جنگ سرد» که سال گذشته برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن شده بود نیز از دیگر داوران این دوره از فستیوال کن می باشد.

از دیگر داوران این جشنواره می توان به «کلی ریچارد»، کارگردان فیلم «وندی و لوسی» و «رابین کامپیلو»، کارگردان فیلم «120 تپش در دقیقه»، اشاره داشت. گفتنی است کلی ریچارد و رابین کامپیلو نیز در جشنواره کن سال گذشته به ترتیب موفق به دریافت بهترین فیلمنامه و جایزه بزرگ هیئت داوران شدند.

جشنواره فیلم کن یکی از بزرگترین رویدادهای سینمای جهان است که هر سال در کن فرانسه برگزار می شود. این دوره از جشنواره از 14 می مصادف با 24 اردیبهشت آغاز و تا 25 می مصادف با 4 خرداد ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 × دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.