درخواست راجر واترز از مدونا برای لغو کنسرت در تل آویو

راجر واترز

مجله عصر پاییز – راجر واترز ، خواننده و آهنگساز انگلیسی و یکی از اعضای گروه پینک فلوید، متنی را در رسانه های جهان با مضمون برگزاری مسابقات یورو ویژن در سرزمین های اشغالی (اسرائیل) منتشر کرده که در آن به انتقاد از این مسابقه پرداخته است و همچنین از مدونا، خواننده پاپ آمریکایی و دیگر خوانندگان، آهنگسازان و نوازندگان عدم اجرای برنامه در تل آویو را درخواست کرده است.

راجر واترز در بخشی از این متن منتشر شده مدونا را خطاب قرار داده و بیان کرده است که اجرای مدونا در مراسم فینال این مسابقات باعث پیش آمدن سوال هایی سیاسی و اخلاقی می شود؛ همچنین با توجه به اینکه مراسم فینال یورو ویژن در اسرائیل برگزار می شود هنرمندان باید بدانند فلسطینی ها تحت رژیمی نژادپرست و اشغالگر که حق زندگی و آزادی را از آنها گرفته است، زندگی می کنند.

این خواننده و آهنگساز انگلیسی همچنین از هنرمندانی که در سرزمین های اشغالی برنامه اجرا می کنند به انتقاد پرداخت و گفت که برخی از همکارانم برگزاری کنسرت و اجرای برنامه در اسرائیل را طبق گفته خود برای ایجاد صلح بین دو طرف انجام می‌دهند که کار درستی نیست.

واترز در متن خود از هنرمندانی که در یوروویژن حضور خواهند داشت به ویژه مدونا درخواستی کرده که به شرح زیر می باشد: ” از همه می‌خواهم در مخالفت به این امر با من سهیم شوند و بر همدلی با برادران و خواهران فلسطینی تمرکز و سعی کنند خود را جای آن‌ها بگذارند. از همه شرکت‌کنندگان در این مسابقه از جمله مدونا، می‌خواهم منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد را بخوانند که اگر همه ما از آن پیروی کنیم، شاید بتوانیم سیاره زیبای‌مان را از نابودی نجات دهیم”.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 + 12 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.