زمان پخش فینال مسابقه عصر جدید

عصر جدید

مجله عصر پاییز – مسابقه بزرگ «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی از تاریخ ۲۷ بهمن ماه، در روز های یکشنبه و دوشنبه بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سوم سیما پخش می شد. موضوع این برنامه، استعدادیابی در حوزه های ورزشی، سرگرمی و هنری بوده و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه هستند.

با پایان مرحله مقدماتی «عصر جدید»، ضبط دوره نهایی این مسابقه به تازگی آغاز شده است؛ فینال این برنامه به تهیه کنندگی احسان علیخانی، همزمان با ماه مبارک رمضان در روز های یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود. در فینال این برنامه شاهد تغییراتی خواهیم بود که از جمله آن می توان یه تغییر دکور صحنه اشاره کرد.

در این مرحله مدرسان از حوزه های مختلف هنری، ورزشی و سرگرمی، راه یافتگان به مرحله نهایی را آموزش خواهند داد. محمد اصفهانی خواننده محبوب پاپ، ارشا اقدسی طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی، ریما رامین فر بازیگر سرشناس، امیر کربلایی زاده استندآپ کمدین، بهرام عظیمی انیماتور، علی بیات موحد ریاضیدان، علی میرصادقی روانشناس، مهرداد نصرتی آهنگساز و مسعود مرعشی طنزپرداز گروه آموزشی این دوره را تشکیل می دهند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 + سه =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.