ساخت سریال «فوق لیسانسه ها» کلید خورد

سریال فوق لیسانسه ها

مجله عصر پاییز – ساخت سریال «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت از روز پنج شنبه 29 فروردین 98 آغاز شد و هوتن شکیبا با گریمی متفاوت به عنوان اولین بازیگر این مجموعه جلوی دوربین حاضر شد.

رضا جودی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی در خصوص ساخت و شروع ضبط سریال اینگونه توضیح داد: ” پس از اتمام ساخت و ساز لوکیشن اصلی، سریال فوق لیسانسه ها روز پنجشنبه 29 فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد و ضبط کار را با حضور هوتن شکیبا که در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس شرکت کرده است، آغاز کردیم. ”

رضا جودی همچنین بیان داشت که لوکیشن جدید سریال در خانه ای در منطقه ژاندارمری است و علاوه بر حضور تمامی بازیگران دو فصل گذشته، بازیگرانی دیگری نیز به این کار اضافه خواهد شد که هنوز حضورشان قطعی نشده است.

مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت به زودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، امیر کاظمی، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت الله مهرآوران، آنته فقیه نصیری و عرفان برزین از بازیگران دو فصل قبل این مجموعه هستند که در سری جدید سریال نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده + 6 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.