ساخت سریال «مانکن» در تهران کلید خورد

سریال نمایش خانگی مانکن

مجله عصر پاییز – تصویر برداری سریال نمایش خانگی «مانکن» با کارگردانی حسین سهیلی زاده در غرب تهران آغاز شد و شخصیت های اصلی داستان جلوی دوربین رفتند. با اعلام روابط عمومی این پروژه، ساخت سریال با حضور بازیگران اصلی در تهران کلید خورد.

سریال نمایش خانگی «مانکن» سریالی 26 قسمتی به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی بابک کایدان است و به زودی از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.»

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته آ کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند. بازیگران جدیدی نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد که به زودی اسامی آنها اعلام می شود.

حسین سهیلی زاده که کارگردانی سریال های تلویزیونی پرمخاطبی را همچون «آوای باران»، «دلنوازان»، «فاصله ها»، «ترانه مادری»، «پریا» و… را در کارنامه هنری خود دارد، اکنون برای اولین بار کارگردانی یک سریال نمایش خانگی را تجربه می کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست − پانزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.