سریال دختر امپراطور | خلاصه داستان بعلاوه معرفی بازیگران

سریال دختر امپراطور

مجله عصر پاییز – سریال کره ای دختر امپراطور (The King’s Daughter , Soo Baek Hyang) سریال تاریخی و درام محصول کشور کره جنوبی است که در طی سال های 2013 تا 2014  از شبکه ام بی سی (MBC) کره پخش گردید. این سریال همچنین شهریور ماه سال 1394 نیز در شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن رفت.

این سریال کره ای که با نام دختر امپراطور در ایران شناخته شده است، 108 قسمت 30 دقیقه ای است که در ایران به صورت 54 قسمت 60 دقیقه ای پخش شد. کارگردانی این سریال را لی سانگ یئوب و چوی جون بائه بر عهده داشته اند. فیلمنامه این اثر نیز توسط هوانگ جین یونگ به نگارش درآمده است.

بازیگران سریال دختر امپراطور

در این سریال کره ای بازیگرانی همچون سئو هیون جین (در نقش سول نان یا سو بیک هیانگ)، سئو وو (در نقش سوریا)، لی جائه ریونگ (در نقش امپراطور موریونگ)، جو هیون جائه (در نقش شاهزاده جانگ میانگ)، جئون تائه سو (در نقش شاهزاده جین مو)، میونگ سه بین (در نقش چائه هوا) و یون تائه یونگ (در نقش گو چون) به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال دختر امپراطور

خلاصه داستان سریال دختر امپراطور

این سریال دوران حکومت بیست و پنجمین پادشاه کشور باکچه را روایت می کند. امپراطور باکچه ابتدا یکی از فرماندهان امپراطور پیشین بود؛ پدر همسر این فرمانده که یکی از مقامات دربار بوده به امپراطور باکچه خیانت کرده و او را به قتل می رساند. این فرمانده نیز به دلیل خیانت پدر همسر خود را کشته و همسر وی به همراه فرزندی که در راه داشته از باکچه فرار می کند و در شهری دیگر دختر امپراطور (سول نان – سو بیک هیانگ) را پنهانی به دنیا می آورد. پس از مدتی او با مرد دیگری ازدواج کرده و دختر دوم (سوریا) خود را به دنیا می آورد. در همان زمان فرمانده نیز به اسرار مقامات امپراطور جدید باکچه می شود…

امپراطور جدید باکچه یک فرزند پسر از همسر دیگر خود داشته که هنگام نشستن بر روی تخت پادشاهی به دلیل قولی که به امپراطور پیشین باکچه داده و همچنین نجات جان فرزند پسر خود، جای فرزند امپراطور پیشین را با فرزند خود عوض کرده و او را به عنوان ولیعهد اعلام می کند. پس از گذشت 20 سال پدر و مادر دو خواهر داستان که یکی از آنها دختر امپراطور است کشته می شوند. خواهر کوچک این خانواده هنگام مرگ مادر خود متوجه می شود که خواهر بزرگ خود دختر امپراطور باکچه است اما این قضیه را پنهان کرده و خود را به جای سو بیک هیانگ به امپراطور معرفی میکند.

سریال دختر امپراطور

معرفی شخصیت های اصلی داستان

سئو هیون جین

سئو هیون جین بازیگر و خواننده اهل کشور کره جنوبی است. او 27 فوریه 1985 در سئول متولد شده و از سال 2001 تا کنون به فعالیت در عرصه بازیگری مشغول است. از جمله سریال هایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان دو دوست (2011)، اوج (2011)، به جشن خدایان (2012)، دکتر اسب (2012)، دختر امپراطور(2013)، دوباره اوه هیونگ (2016) و دکتر رمانتیک (2017) اشاره داشت.

سئو هیون جین

جو هیون جائه

جو هیون جائه بازیگر کره ای متولد شده در 9 می 1980 در شهر سئول است. او از سال 1998 فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است. از جمله سریال های این ازیگر کره ای می توان به تالاب طلایی، پدر و پسران، این عالیه، اولین عشق، افسانه سودونگ، یک مادر و سه پدر، 49 روز، دختر پادشاه، عشق ممنوعه، فقط تو و… اشاره داشت.

جو هیون جائه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.