طرز تهیه پاستا ساده ایتالیایی، پاستا پنه آلفردو رستورانی، پاستا با سس سفید و مرغ

پاستا

پاستا ها یکی از خوشمزه ترین غذا های مردم دنیا می باشد که قصه و تاریخچه زیادی دارد. پاستا یکی از غذا های اشراف زادگان ایتالیا می باشد که در سفر طولانی خود از ایتالیا به کشور ها و قاره ها مختلف راه پیدا کرده است و با انواع مواد غذایی و سبزیجات به صورت های مختلف تهیه می شود و تبدیل به یک غذای فوق العاده بین المللی می باشد. پاستا از ترکیب انواع مرغ و گوشت و سبزیجات تهیه می شود که بین ما ایرانی ها جایگاه بسیاری ویژه ی دارد بخصوص کودکان که عاشق پاستا هستند. شما می توانید پاستا ها را در شکل های مختلف تهیه کنید و یک غذای خوشمزه وبین المللی به همراه تمام فوت و فن های آن در خانه یاد بگیرد. در حال حاضر سرانه مصرف پاستا در ایتالیا بیشتر از سایر کشور ها می باشد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین پاستا های دنیا را به شما آموزش دهیم که عبارت است از پاستا ساده، پاستا پنه آلفردو، پاستا با سس سفید همراه ما باشید.

پاستا ساده ایتالیایی

پاستا

پاستا ساده ایتالیایی یکی از روش های بسیار خوشمزه برای تهیه پاستا می باشد که با پاستا پنه بیشتر تهیه می شود ولی شما می توانید از هر نوع پاستای که در دسترس دارید این غذا را تهیه کنید. این پاستا با سینه مرغ و قارچ تهیه می شود و شما می توانید به عنوان شام یا نهار این غذای خوشمزه را با سس مخصوص تهیه کنید و در انتها کمی جعفری روی آن بریزید. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا ساده به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

پاستا پنه آلفردو

پاستا

پاستا آلفردو یکی از پاستاهای بسیار مشهور و محبوب است که با سس مخصوص آلفردو تهیه می شود و شما می توانید از پاستا پنه یا آشیانه ای استفاده کنید و یک غذای فوق العاده خوشمزه بین المللی تهیه کنید. این غذای تاریخچه ایتالیایی دارد و شما می توانید زمانی که آن را تهیه کردید کمی پنیر پارمزان روی پاستا بریزید و آن را سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا پنه آلفردو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

پاستا با سس سفید

پاستا

پاستا با سس سفید که می توانید به صورت ساده یا با مرغ خرد شده یا گریل شده استفاده کنید. شما می توانید از هر نوع پاستا فرمی که دوست دارید استفاده کنید و یک سس سفید خوشمزه درجه یک تهیه کنید و در از انواع سبزیجات استفاده کنید. این غذا خیلی سریع تهیه می شود و گزینه خوبی برای زمان های می باشد که وقت کافی ندارید. اما برای مشاهده دستور پاستا با سس سفید به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × چهار =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.