طرز تهیه چند دمنوش برای کاهش وزن

دمنوش

مجله عصر پاییز – امروزه افراد بسیاری به دنبال روش های مختلفی برای کاهش وزن و لاغری هستند. مصرف دمنوش ها در انواع مختلف یکی از روش های طبیعی و سالم برای لاغر شدن است. در این مطلب 4 دمنوش که در کاهش وزن تاثیر دارند را به شما معرفی کرده ایم.

دمنوش زنجبیل:

این دمنوش بدون کالری بوده و نوشیدن آن باعث می شود تا چند ساعت سیر بمانید. همچنین کالری سوزی در بدن را به همراه دارد.

روش دم کردن: ابتدا زنجبیل را پس از کندن پوست آن ورقه ورقه کنید و آنها را به همراه مقداری آب جوش در یک قوری به مدت 20 دقیقه دم بگذارید. سپس همراه با عسل یا نبات میل کنید.

دمنوش چای سبز:

چای سبز دارای ماده ای به نام پلی فنل است که باعث می شود روند لاغری سریع تر صورت بگیرد. همچنین این چای سوخت و ساز را در بدن افزایش می دهد.

روش دم کردن: به ازای هر نفر یک قاشق چای خوری از چای را به همراه یک لیوان آب جوش داخل قوری ریخته و اجازه دهید به مدت 7 الی 8 دقیقه دم بکشد.

دمنوش سیب و دارچین:

دارچین یکی از پرخاصیت ترین ادویه های جهان است و باعث چربی سوزی نیز می شود. با استفاده از دارچین می توان دمنوش های متفاوت را تهیه کرد که یکی از آنها دمنوش سیب و دارچین است.

روش دم کردن: یک سیب رنده شده را به همراه دارچین و چند عدد هل داخل قوری ریخته و آن را با آب جو پر کنید. 15 دقیقه زمان لازم است تا این دمنوش دم بکشد.

دمنوش زیره:

مصرف این دم نوش نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی به همراه عسل و آبلیمو باعث از بین رفتن چربی های شکم می شود. زیره سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

روش دم کردن: ابتدا زیره را آسیاب کنید و به همراه یک لیوان آب با دمای 80 درجه داخل قوری ریخته و همانند چای آن را به مدت 15 الی 20 دقیقه دم بگذارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 + 13 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.