فصل دوم سریال گاندو ساخته می شود

سریال گاندو

مجله عصر پاییز – فصل دوم مجموعه تلویزیونی “گاندو” به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی به زودی ساخته می شود. فصل اول این سریال با موضوع امنیتی داستانی در خصوص کشف جاسوس های داخلی و جاسوس های خارج از کشور را به تصویر کشیده است. جواد افشار در مراسم تقدیر از عوامل سریال گاندو با اضافه کردن این موضوع که پس از ساخت مجموعه گاندو سریال هایی همچون مشابه این مجموعه فعالیت خود را آغاز کردند، خبر از ساخت فصل جدید مجموعه را داد. وی ساخت چنین سریال‌هایی را کمکی نسبت به بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه دانسته و همچنین افرادی که نسبت به ملت خیانت می‌کنند مورد شناسایی قرار می گیرند و همین موضوع می‌تواند دلگرمی برای نیروهای نظامی و امنیتی باشد.

مجتبی امینی در خصوص بخش های فصل دوم سریال اینگونه توضیح داد: «بخش‌های فصل دوم «گاندو»را طراحی کرده‌ایم. در همین ارتباط ما چندین سوژه را انتخاب کرده‌ایم که به آن بپردازیم چرا که این موضوع‌ها دغدغه مردم است و این سوژه‌ها اولویت سریال گاندو را مشخص خواهد کرد.»
وی همچنین در خصوص داستان این مجموعه بیان کرد: «این سریال براساس یک پرونده واقعی بود و همه اتفاقات از سوی سپاه پاسداران رقم خورده و اطلاعات محرمانه‌ای به ما نرسیده است و آن چیزی که قابل تصویر بوده را دراماتیزه کردیم.»

آرش قادری نویسنده گاندو که در حال حاضر مشفول نگارش فصل دوم این سریال است، در این مراسم اظهاراتی را بیان داشت: «ما کارمان براساس یک پرونده واقعی بود، اما ما برای درام و قصه مجموعه نیاز به داستان داشتیم. در پرونده جیسون رضاییان همه اتفاقاتی که شاهد بودید مو به مو رقم خورده است.»

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمد جواد طاهری، جمشید جهان زاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان و بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 − 1 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.