فیلم سینمایی خوب بد جلف 2 ساخته می شود

فیلم سینمایی خوب بد جلف 2

مجله عصر پاییز – ساخت فیلم سینمایی «خوب بد جلف 2» با فیلمنامه ای از پیمان قاسم خانی به زودی در سال جاری کلید می خورد. تا کنون به طور قطعی اعلام نشده است که کارگردانی این فیلم بر عهده ی چه کسی خواهد بود اما این امکان وجود دارد که همانند قسمت اول پیمان قاسم خانی خوب بد جلف 2 را نیز کارگردانی کند.

پیش از این حضور دو بازیگر سرشناس کشورمان، سام درخشانی و پژمان جمشیدی، در قسمت دوم این فیلم سینمایی قطعی شده است. همچنین اعلام شده است که ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که به تازگی با ایفای نقش در سریال «پدر» شناخته شد، به این پروژه پیوسته است.

فیلم سینمایی «خوب بد جلف» به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری در سال 94 ساخته و در بهمن ماه 95 در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمد. حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، نسیم ادبی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، مجید مظفری و رضا رویگری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده + دوازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.