فیلم سینمایی ضربه فنی نامزد دریافت یکی از جوایز جشنواره فیلم ایتالیا شد

فیلم سینمایی ضربه فنی

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «ضربه فنی» ساخته غلامرضا رمضانی که تهیه کنندگی آن را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده داشت، در چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم جیفونی ایتالیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بخش مسابقه جشنواره انتخاب شده است. این جایزه که «گریفن» به فیلم سینمایی منتخب اهدا خواهد شد.

این جشنواره به آثار کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و در 8 بخش به داوری فیلم ها پرداخته می شود. داوری این آثار را هزاران کودک و نوجوان از سراسر جهان و همچنین شهرهای ایتالیا در شش گروه سنی 3 تا 18 سال بر عهده دارند.

گفتنی است در سال 1993 جایزه ویژه این رویداد هنری با عنوان «فرانسوا تروفو» که به یک کارگردان یا بازیگر مشهور اهدا می شود، به زنده یاد عباس کیارستمی تقدیم شد.

جشنواره بین المللی فیلم جیوفی ایتالیا از تاریخ 19 تا 27 ژوئن برابر با 28 تیر تا مرداد 98 در یک دهکده کوچک در جنوب کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محصول سال 96 است که در سال 97 در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمد. نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار، ملیحه کیا، سپهراد فرزامی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.