قانون مورفی ۱۰ میلیاردی شد

فیلم سینمایی قانون مورفی

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان هنرمند مطرح کشورمان، ۱۰ میلیاردی شد. این فیلم در ژانر کمدی و اکشن، دوازدهم دی ماه سال جاری اکران و روی پرده سینما رفت و با استقبال بی نظیری از تماشاگران رو به رو شد. قانون مورفی در ۷۲ روز از اکران، فروش ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داد و همچنان نیز نسبت به سایر فیلم ها صدرنشین گیشه می باشد.

امیر جعفری در نقش بهمن، امیر جدیدی در نقش فرخ و رامبد جوان در نقش منوچهر و ادوارد مورفی به عنوان بازیگران اصلی در قانون مورفی به ایفای نقش پرداخته اند؛ دانیال غفارزاده، آناهیتا درگاهی، مهسا طهماسبی، سیروس گرجستانی، سروش صحت، هادی کاظمی و ارشا اقدسی از جمله سایر بازیگران این فیلم می باشند.
محمد شایسته به عنوان تهیه کننده و محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی نویسندگی این اثر را بر عهده داشته اند.

حسین جلیلی (مدیر فیلمبرداری)، امیر توسلی (موسیقی)، میثم مولایی (تدوین)، امیرحسین قدسی (طراح صحنه)، حسین ابوالصدق (صداگذاری)، رشید دانشمند (صدابردار) و مریم تخت کشیان (عکاس) سایر عوامل تشکیل دهنده سینمایی قانون مورفی می باشند.

خلاصه داستان: بنا بر اتفاقاتی فرخ (امیر جدیدی) از اداره پلیس اخراج شده و با مشکل جهیزیه خواهرش و مهریه همسرش رو به رو می شود. در همین حین دختر بهمن (امیر جعفری) که فردی پولدار و از دوستان فرخ است، ربوده می شود و …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 + 6 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.