مجوز نمایش ماجرای نیمروز ۲ صادر شد

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی مجوز نمایش را دریافت کرد. این فیلم با عنوان رد خون ادامه سینمایی ماجرای نیمروز می باشد که اسفند ماه سال ۹۵ روی پرده سینما رفت.

در ماجرای نیمروز به نویسندگی ابراهیم امینی بازیگرانی همچون مهرداد صدیقیان، احمد مهران فر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پردار، محیا دهقانی، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی و مهدی پاکدل حضور داشتند؛ بهنوش طباطبایی، محسن کیایی و هستی مهدوی بازیگرانی هستند که در ماجرای نیمروز ۲ در کنار سایر عوامل به ایفای نقش پرداخته اند. بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی در قسمت دوم نیز به همان ترتیب حضور دارند تنها مهرداد صدیقیان و احمد مهران فر دو بازیگر نقش اصلی در قسمت دوم این فیلم حضور نخواهند داشت. فیلم برداری ماجرای نیمروز ۲ از ۱۹شهریور ماه تا اوایل آذر ماه به طول انجامید.

نخستین اکران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در سی و هفتمین جشنوراه بین المللی فیلم فجر با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان رو به رو بود. در کارنامه هنری محمد حسین مهدویان کارگردان این فیلم سینمایی، ساخت فیلم لاتاری و سینمایی ایستاده در غبار به چشم می خورد که هر دو پروژه موفقی در سینما محسوب می شوند. ماجرای نیمروز در سی و پنجمین جشنوراه بین المللی فیلم فجر موفق به کسب ۴ سیمرغ بلورین شد. لازم به ذکر است این فیلم سینمایی پس از فروش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خود از پرده سینما کنار رفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده − هشت =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.