محسن چاوشی خواننده فیلم سینمایی «ژن خوک» شد

محسن چاوشی

مجله عصر پاییزمحسن چاوشی ، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، برای اثر سینمایی «ژن خوک» به کارگردانی سعید سهیلی قطعه ای را آماده کرده است که به زودی منتشر خواهد شد.

محسن چاوشی سال ها قبل قطعاتی را برای فیلم سینمایی «سنتوری» ساخته و اجرا کرد که تنها تجربه وی به عنوان خواننده فیلم سینمایی به شمار می رفت. اکنون همکاری جدیدی را با یکی از کارگردانان سرشناس کشور آغاز کرده و پیش بینی می شود که این اثر جدید نیز مانند دیگر قطعات و آثار محسن چاوشی با استقبال خوبی از سوی هواداران و مخاطبان رو به رو شود.

این خواننده پاپ چند روز گذشته در فضای مجازی با انتشار پوستر فیلم سینمایی «ژن خوک» این خبر را اعلام کرد و نوشت: «بدگلان ژن های کج و معوج هستند..ژن خوک و قصه ی اینگونه..باعث همکاری من با جناب سهیلی در فیلم سینمایی ژن خوک بود».

فیلم سینمایی «ژن خوک» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و نویسندگی سعید سهیلی و احمد کاوری در سال جاری ساخته و تولید شده است و نوروز 98 در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. هادی حجازی فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، صبا سهیلی، قربان نجفی، بهرنگ علوی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، الناز حبیبی، جمشید هاشم پور، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی و مهسا آبیز بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سعید سهیلی اخیرا در مصاحبه ای در خصوص این فیلم توضیحاتی را ارائه داد و بیان کرد: ” «ژن خوک» رسوا کردن پلیدی ها و زشتی هاست. زمانی که در این مملکت عده ای به معنای واقعی ژن خوب هستند و هیچ استفاده ای از نام پدر نمی کنند و با استعداد، توان و پتاسیل خود زندگی می کنند، باید آن عده ای را که از این نام سو استفاده می کنند رسوا کرد و سینما یکی از فضاهایی است که باید این زشتی ها را در آن به نمایش گذاشت”.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سیزده + سه =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.