معرفی اسکله کلارک سنگاپور

اسکله کلارک سنگاپور

سنگاپور کشوری شگفت انگیز و دیدنی است که با طبیعت  خارق العاده اش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار میان گردشگران محسوب می شود، این کشور که به نیویورک آسیا مشهور است در جنوب شرقی آسیا و جنوب شبه جزیره مالایا قرار گرفته و جاذبه های باشکوهی دارد که از آن جمله می توان به اسکله کلارک، باغ های گیاه شناسی، محله چینی ها، هتل رافلز، فورت کانینگ پارک، جزیره سنتوسا و….اشاره کرد.

در ادامه با مجله عصر پاییز همراه شوید  تا به معرفی اسکله کلارک این جاذبه ی تماشایی سنگاپور بپردازیم.

اسکله کلارک

اسکله قدیمی  کلارک که در مجاورت رودخانه سنگاپور واقع شده یکی از بی نظیرترین جاذبه های سنگاپور به شمار می آید که بازدید و گشت و گذار در آن می تواند سفری رویائی و بیاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

اسکله کلارک با قدمتی 200 ساله  از رستوران ها با غذاهای دریایی خوشمزه، کافه ها، کلوب ها ، قایق برای گردش در رودخانه، فروشگاه ها و مغازه های مختلف تشکیل شده که قدم زدن در آن به خصوص  هنگام شب لحظات شاد و مفرحی را برای هر مسافری در کنار اعضای خانواده می تواند داشته باشد.

این مرکز تفریحی، تجاری که در اطراف خود ساختمان های اداری و تجاری، هتل و مراکز خرید را  جای داده امروزه به یک مرکز فعالیت های اقتصادی و تجاری بدل شده است و فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی در آن وجود دارد که از جمله می توان به گریت ورلد سیتی، فونان دیجیتال لایف، سنترال کلارک کی، ریور ساید پوینت، لیانگ کورت و غرفه های خیابانی در کلارک کی اشاره کرد که محصولاتی نظیر اشیای سفالی، زیورآلات، آثار منبت کاری، صنایع دستی، لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم آشپزخانه و…. در آن به چشم می خورد و با رفتن به این مراکز و خرید از آنها می توانید سوغاتی خوبی از سنگاپور داشته باشید.

اگر می خواهید یک زندگی شبانه پرهیجان را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما اسکله کلارک است که با نور پردازی های زیبا و انعکاس نورهای رنگی وصف نشدنی بر روی آب گزینه مناسبی است تا ساعات خوبی را برای خود فراهم کنید.

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور و بازدید از اسکله کلارک ماه های آذر تا تیر است زیرا  این ماه ها شرایط آب و هوایی  مساعدی دارند، همچنین اگر می خواهید سفری ارزان و پرسود داشته باشید به دلیل کاهش تعداد گردشگران و شروع فصل خدمات گردشگری ماه های مرداد تا آبان بهترین انتخاب است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست − هجده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.