معرفی بهترین بازی های PS4 در سال 2019

بازی های 2019

مجله عصر پاییز – سال 2019 برای تمامی گیمر ها سالی بسیار هیجان انگیز است که با شروع آن بازی های زیادی از سوی شرکت های بزرگ و مختلف رونمایی شد.با عصر پاییز همراه باشید تا با ده مورد از این عناوین بزرگ آشنا شوید

بازی cyberpunk 2077

بازی syberpunk

این بازی توسط شرکت cd project red در دست ساخت است که محصولات بزرگ و بی نظیری همچون witcher  در کارنامه خود دارد. با انتشار اولین تریلر خود در نمایشگاه E3 2019  و با حضور بازیگر سرشناس کیانو ریوز همه افراد را شگفت زده کرد و بسیاری از افراد حال منتظر انتشار این بازی هستند.

تاریخ انتشار: 16 اپریل 2020

بازی watch dogs 3 legion

بازی whatch dogs

سری بازی های watch dogs در سبک های هک و open world  بسیار طرفدار دارد. حالا یوبیسافت نسخه سوم این سری را در مسیر ساخت قرار داده که بسیار بزرگ تر و قوی تر از دو نسخه قبلی است. تمرکز اصلی یوبیسافت در این قسمت بر روی هدف اصلی یعنی هک کردن است و در بازی بیشتر از سلاح های غیر کشنده استفاده شده است. انتخاب شخصیت ها نیز بسیار متفاوت است و افراد میتوانند کاراکتر های زیادی را در طول بازی انتخاب کنند که هرکاراکتر داستان بسیار متفاوتی خواهد داشت.

تاریخ انتشار: 6 مارچ 2020

بازی call of duty modern warfare

بازی call of duty

شرکت اکتیویژن دست به ساخت سری جدید بازی باشکوه خود زده تا با این کار دوباره به دوران اوج خود بازگردد.اکتیویژن حالا قصد ساخت ریبوت جدید این بازی را دارد که شاهد حضور شخصیت های معروفی همچون capitan price و soap mactavish در این بازی خواهیم بود.

تاریخ انتشار: نامشخص

بازی fifa 20

فیفا 20

شرکت EA رسما از نسخه جدید FIFA  رونمایی کرد .این نسخه با وجود تغییرات زیاد دارای فوتبال خیابانی نیز می باشد که علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده است.

تاریخ انتشار: 10 سپتامبر 2019

بازی PES 20

pes 20

کونامی رقیب دیرینه EA  نیز از نسخه جدید خود رونمایی کرد. PES  که لایسنس لیگ قهرمانان را از دست داد به دنبال لایسنس تیم های زیادی است و همچنین بر روی بازی تغییرات زیادی ایجاد کرده و گرافیک بازی نیز بهبود یافته است.

تاریخ انتشار: 28 آگوست 2019

بازی Ghost recon break point

بازی ghost recon

یوبیسافت در یک لایو استریم اعلام کرد قصد ساخت بازی در جهان ghost recon را دارد. نسخه قبلی این بازی طرفداران زیادی داشت که نسخه جدید با تغییر داستان بازی، بخش مبارزات ، تیر اندازی، حمله به کمپ ها و مخفی کاری باعث جذاب تر شدن این سری شده است.

تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2019

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی استار وارز

Star wars بازی محبوبی است که هیچ وقت مخاطبان خود را از دست نمیدهد. به تازگی از نسخه جدید این بازی رونمایی شده که گرافیک چشمگیری دارد. EA در کنفرانس خود این بازی را به همراه تریلری معرفی کرد.

تاریخ انتشار: نامشخص

بازی Death Stranding

بازی death stranding

جدید ترین اثر هیدئو کوجیما که بازی های شاهکاری از سری بازی های metal gear solid را ساخته است، حال به ساختن سری جدیدی از بازی با ژانر مختلف پرداخته و به طرفدارانش این قول را داده که این بازی نیز همانند سایر بازی ها جزو بهترین ها باشد. از این رو طرفدارانش منتظر انتشار بازی از سوی این مرد حرفه ای هستند.

تاریخ انتشار: نامشخص

بازی Gears of war 5

بازی gears of war

بازی Gears of war جدید ترین محصول شرکت مایکروسافت است که سری های قبلی این بازی نیز بسیار پر طرفدار بود. حال از تریلر و جزئیات جدید نسخه پنجم آن توسط شرکت مایکروسافت در E3 2019  رونمایی شد.

تاریخ انتشار: 10 سپتامبر 2019

بازی Dying Light 2

بازی dying night

بعد از بازخورد های فراوان نسخه اول این بازی که محوریتی ترسناک و OPEN WORLD داشت، مخاطبان علاقه زیادی به نسخه اول این بازی نشان دادند و منتظر نسخه دوم این بازی هستند. سازندگان نیز تصمیم به ساخت نسخه دوم این بازی را گرفتند.

تاریخ انتشار: نامشخص

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست + 18 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.