معرفی بهترین تورهای داخلی پاییزی

تور داخلی پاییز

در این مقاله قصد داریم به بررسی تورهای داخلی پاییز بپردازیم و مقاصد جذاب در این فصل را معرفی کنیم.

کشور ایران به دلیل بهره مندی از چهار فصل، در تمامی فصول دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. در بین تمامی فصل ها، فصل پاییز به دلیل خنک و مطبوع بودن هوا و همچنین طبیعت بی نظیر این فصل همواره زمان مناسبی برای برگزاری تورهای مختلف داخلی بوده است. در این فصل می توان به مقصد های بسیار متنوعی سفر نمود و از آب و هوای خنک و مطبوع این فصل نهایت لذت را برد.

از جمه مزیت های دیگری که سفر در فصل پاییز می تواند به همراه داشته باشد خلوت بودن جاذبه ها به دلیل بازگشایی مدارس و فعالیت مراکز اموزشی است. همچنین هزینه های سفر در فصل پاییز به دلیل وجود انواع تخفیفات بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر فصل ها است.

تور مشهد مقدس

سفر به مشهد مقدس در فصل پاییز به بسیاری از دلایل می تواند منطقی تر و در عین حال لذت بخش تر باشد. از جمله مهم ترین این دلایل می توان به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی اشاره نمودکه همواره جاذبه های گردشگری مختلف را با خلوتی مواجه می کنند. لذا زیارت می تواند در زمان خلوتی بسیار لذت بخش تر باشد.

دلیل دیگر می تواند ارزان قیمت بودن امکانات اقامتی و بلیط رفت و برگشت باشد. در این فصل به دلیل اینکه تعداد سفرها کاهش پیدا می کند تور مشهد پاییزی نیز دچار کاهش قیمت می شود.

همچنین آب و هوا در فصل پاییز در شهر مشهد بسیار مطبوع و خنک است. زیرا تابستان های مشهد بسیار گرم است و همچنین زمستان های شهر نیز سرمای بسیار خشنی را به دنبال دارد.

تور پاییز اصفهان

تور اصفهان و کویر مرنجاب

کویر گردی همواره طرفداران مخصوص به خود را دارد. در فصل پاییز می توانید با تورهای بسیار متعددی به کویر مرنجاب، که در شمال شهرستان آران و بیدگل و و در مجاورت شهر کاشان واقع شده است، سفر کنید و از لمس کردن شن های ریز کویر نهایت لذت را ببرید و روح خود را در آرامش غرق کنید.

شب های کویر زیبایی وصف نشدنی دارند که می تواند نظر هر بیننده را به خود جلب کند. همچنین در مسیر کویر مرنجاب می توانید از جاذبه های دیگر این منطقه نظیر: کاروانسرای مرنجاب و کاروانسرای سفیدآب که مربوط به دوران صفویه است بازدید کنید.

کمی آن طرف تر نیز می شود به اصفهان رسید و از جاهای دیدنی فوق العاده آن در قالب تور پاییزی اصفهان لذت برد.

تور شیراز

سفر به شهر شیراز در فصل پاییز می تواند یکی از رویایی ترین سفرهای شما را رقم بزند. در این شهر می توانید از جاذبه های فرهنگی و تاریخی بی نظیر آن دیدن کنید و در عین حال از باران های زیبا و با طراوت پاییزی سیراب شوید.

سفر در فصل پاییز، به خصوص در ماه مهر و آبان، به شهر شیراز می تواند طبیعت بسیار زیبایی را در نظر شما مجسم کند. در این فصل تمامی هتل ها و مراکز اقامتی حتی ایرلاین ها نیز تخفیفات خوبی را برای مسافران تور شیراز پاییز در نظر می گیرند که در نوع خود می تواند بسیار جذاب باشد.

تور قشم و کیش

سفر به مناطق جنوبی کشور در فصل گرم می تواند بسیار آزار دهنده باشد. لذا توصیه می کنیم در صورتی که قصد دارید به جنوب کشور به خصوص دو جزیره زیبا و جذاب کیش و قشم سفر کنید، فصل پاییز را انتخاب نمایید.

در این فصل هوای جزیره قشم و کیش بی نظیر است و گشت و گذار در این جزایر و همچنین تفریحات آبی می تواند لذت وصف نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای سفر به جزایر کیش و قشم و به طور کلی تمامی مقاصد داخلی می توانید از تورهایی مختلفی که توسط آژانس هواپیمایی فارا گشت برگزار می شود استفاده کنید.

سفر به همراه تور پاییز قشم می تواند بسیاری از مسائل و زحمات تدارک سفر نظیر: تهیه بلیط قطار و هواپیما و هتل و ترانسفر را برای شما به همراه نداشته باشد، در نتیجه می توانید تمامی تمرکز خود را بر روی لذت بردن از مقصد بگذارید.

تور پاییز یزد

تور یزد

جالب است بدانید یزد به عنوان دومین شهر تاریخی جهان توسط سازمان یونسکو انتخاب شده است. این شهر که به شهر بادگیرها شهرت دارد. شهر یزد اولین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی جهان بعد از وینز ایتالیا است.

سفر به این شهر با تور یزد پاییز می تواند بسیار لذت بخش باشد زیرا پاییز در یزد به مانند بهار در این شهر است. آب و هوای مطبوع این شهر در فصل پاییز می تواند لذت بازدید از این شهر را برای شما دوچندان کند.

شهر یزد دارای کویر های متعددی است و شب هنگام می توانید با دیدن ستارگان به خوابی رویایی بروید.

تور کرمان

محال است که فصل پاییز شود و مسافران به شهر کرمان فکر نکنند. تور کرمان در پاییز فوق العاده زیبا و جذاب است. هوا هم بسیار مطبوع و مناسب برای دیدار از جاهای دیدنی و تاریخی این شهر قدیمی.

در فصل پاییز می توانید با تور های اختصاصی به این منطقه سفر کنید و از آب و هوا و همچنین اکوسیستم خاص این منطقه لذت ببرید.

 

آب گرم لاویج در استان مازندران

لاویج نام یک روستا در نزدیکی شهر نور مازندران است. این منطقه در فصل پایییز دارای طبیعی بکر و خارق العاده است و بازدید از آن می تواند یک سفر رویایی را برای شما رقم برند. در مسیر رسیدن به لاویج می توانید به جنگل های متعددی از جمله جنگل کشپل بروید و از طبیعت و آب و هوای این جنگل نهایت لذت را ببرید.

جالب است بدانید که منطقه لاویج شهرت جهانی دارد و هر ساله در فصل پاییز گردشگران خارجی زیادی به این منطقه سفر می کنند. همچنین این منطقه دارای چشمه های آب معدنی فراوانی است که می تواند خواص درمانی زیادی برای شما داشته باشد.

تور پاییز چابهار

تور چابهار

چابهار یا همان چهار بهار معروف، همانطور که از اسمش پیداست، مناسب هر 4 فصل است؛ بنابراین هر زمان که قصد سفر به این بندر زیبا کردید می توانید با خیال راحت تورهای خود را رزرو کنید.

هر چند تور پاییز چابهار به علت مساعد شدن بسیار زیاد هوا و خنکی مطبوع، سفر شما را لذت بخش تر از همیشه می کند. در این سفر می توانید از روستای درک و دریاچه صورتی نیز دیدن کنید که در کنار کوه های مریخی چابهار مسافرتی فراموش نشدنی را در فصل پاییز برای شما رقم میزند.

 

پیشنهاد خرید بهترین تورهای پاییزی داخلی

در پایان می توان گفت در بین تمامی فصول، فصل پاییز از زیبایی ها و جاذبه های بی نظیری برای سفرهای ایرانگردی برخوردار است و کمتر فصلی وجود دارد که علاوه بر آب و هوای مطبوع دارای طبیعتی این چنین بی نظیر باشد.

بنابراین توصیه می کنیم اگر علاقه مند به سفر هستید از زیبایی های این فصل زیبا غافل نشوید و حتما از تورهای داخلی پاییزی

https://faragasht.com/domestic-autumn-tour/

که توسط بهترین آژانس مسافرتی مورد تایید سازمان گردشگری و درجه یک فارا گشت کوروش کبیر برنامه ریزی می شود استفاده کنید و نهایت بهره را در تورهای ایرانگردی پاییزی ببرید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × سه =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.