ضبط موزیک ویدیو امیر عباس گلاب در هندوستان

امیر عباس گلاب

مجله عصر پاییز – امیر عباس گلاب خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، برای ضبط تازه ترین موزیک ویدیوی خود به هندوستان سفر کرده است. مهدی فلک بلند به عنوان کارگردان و عرفان قوی قلب به عنوان نوازنده هنگ درام و ساز های کوبه ای در این سفر وی را همراهی می کنند.

اولین کنسرت امیرعباس گلاب پس از سال ها فعالیت، مرداد ماه سال ۹۶ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی هوادارانش رو به رو بود؛ وی پس از کنسرت تهران، در سایر شهرهای کشور نیز روی صحنه رفت؛ در سال جاری به روی صحنه نرفته است چرا که مشغول تولید آثاری جدید بوده و قرار است به زودی منتشر شود.

تور کنسرت های امیرعباس گلاب بعد از ماه رمضان آغاز می گردد، قطعه و موزیک ویدیوی جدید او نیز منتشر خواهد شد. «دعوا»، «مثل فرشته ها»، «کودکانه»، «شاه قلبم»، «بانو جان»، «بریم دریا» و «دلخوشی» از جمله ترانه های معروف این هنرمند می باشد.

از جمله سایر فعالیت های امیرعباس گلاب در طی این سال ها می توان به ترانه موسیقی متن فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی و تیتراژ سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی اشاره کرد؛ وی همچنین در فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» محصول سال ۹۷ و به کارگردانی یعقوب غفاری، به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

7 + 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.