نسخه آمریکایی سریال بازی مرکب ساخته می شود ؟

بازی مرکب

گزارش‌هایی درباره نسخه آمریکایی سریال بازی مرکب مدتی است که در حال پخش است، اما به گفته جف اسنایدر از Above The Line، نتفلیکس از قبل  یک کارگردان را برای ساخت این سریال در نظر گرفته است.

اسنایدر اخیراً در توییتی اشاره کرد که نتفلیکس از  دیوید فینچر برای تولید و کارگردانی نسخه آمریکایی بازی Squid Game درخواست کرده است. اسنایدر ادامه داد که مشخص نیست فینچر به این پروژه علاقه دارد یا نه، اما نتفلیکس اصرار دارد و از او می‌خواهد که این پروژه را مدیریت کند.

گزارش‌های قبلی از اسنایدر حاکی از آن بود که نت‌فلیکس علاقه‌مند به ساخت نسخه آمریکایی این نمایش است، اگرچه اسنایدر خاطرنشان کرد که نمی‌دانست نسخه آمریکایی بازی Squid Game چگونه خواهد بود. با این حال، او اشاره کرد که اصرار برخی از مخاطبان بر عدم تماشای  زبان خارجی یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند نتفلیکس را به سمت بازسازی سریال متمایل کند.

بازی مرکب (Game Squid)  توسط هوانگ دونگ هیوک نویسندگی و کارگردانی شده  است که بیشتر به خاطر آثارش در فیلم های کره جنوبی مانند قلعه، خانم مادربزرگ و ساکت شناخته شده است. این مجموعه حول گروهی متشکل از 456 بازیکن می چرخد که دعوت عجیبی را برای رقابت در بازی‌های کودکان در جزیره‌ای دورافتاده به امید برنده شدن 456 میلیارد وون پذیرفتند. با این حال، آنها به زودی متوجه خواهند شد که این جایزه با ریسک های مرگبار بالا همراه است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفت − 2 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.