هیولا مهران مدیری به پایان خود رسید

سریال هیولا

مجله عصر پاییز – سریال “هیولا” به کارگردانی مهران مدیری به آخرین قسمت خود نزدیک شد. این مجموعه که مدتی است به صورت نمایش خانگی پخش می شود، موفق شد رکورد تماشای انلاین سریال های شبکه نمایش خانگی در فیلیمو را از آن خود کند. هیولا با مجموع ۳۰۶ میلیون دقیقه تماشا رتبه اول تماشای آنلاین را کسب و سریال “ممنوعه” به کارگردانی امیر پورکیان، فصل سوم از سریال “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی و سریال “نهنگ آبی” به کارگردانی فریدون جیرانی به ترتیب در رتبه های بعد قرار گرفتند.

این مجموعه با میانگین ۱۷ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت، “ممنوعه” با میانگین ۹.۵ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت، فصل سوم از سریال “شهرزاد” با میانگین ۷.۸ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت و سریال “نهنگ آبی” با میانگین ۶.۸ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت در رتبه های دوم الی چهارم پر بازدیدترین سریال های نمایش خانگی قرار گرفته اند.

فیلمبرداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۹۷ آغاز شد و پخش آن از تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران صورت گرفت؛ در هفته جاری شاهد آخرین قسمت از مجموعه “هیولا” خواهیم بود.

نمایش خانگی “هیولا” با ژانر طنز در ۱۹ قسمت، داستان خانواده شرافت را به تصویر کشیده که سعی دارند همواره انسان های شریفی برای جامعه بوده و نام خانوادگی خود را حفظ کنند. هوشنگ شرافت یک معلم ساده دبیرستان بوده که به طور ناخواسته وارد مسیر دیگری از زندگی شده و درگیر جریان کلاه برداری و اختلاس های بزرگ می شود.

در این مجموعه به نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی مهران مدیری و سید مصطفی احمدی هنرمندانی همچون مهران مدیری، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهرخیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، السا فیروزآذر، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، افشین زی‌نوری، محسن قاضی مرادی، فرزین محدث، پیام احمدی‌نیا، علیرضا آقاخانی، نوشین تبریزی، آزیتا ترکاشوند، چنگیز جلیلوند، لادن سلیمانی، محمدجواد جعفرپور، عزت‌الله مهرآوران، رضا کریمی و پیمان فاطمی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 × 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.