واکنش منوچهر هادی به انتشار غیر قانونی فیلم رحمان ۱۴۰۰

فیلم سینمایی «رحمان 1400»

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی”رحمان 1400″ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی سرتیپی اسفند ماه ۹۷ روی پرده سینما رفت اما مدتی پس از اکران به سبب اینکه برخی از صحنه ها و دیالوگ های نامناسب آن حذف نشده بود، توقیف گردید. چندی پیش نسخه قاچاق و غیر قانونی این فیلم سینمایی در فضای مجازی منتشر شده است که همین مسئله باعث واکنش منوچهر هادی گارگردان فیلم شد.

هادی کارگردان فیلم در برخورد با این اتفاق متنی را بر شرح زیر در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت: «نسخه قاچاق رحمان ۱۴۰۰ وارد بازار شده و متنی به دروغ از طرف من در کانالها پخش شده که راضی هستم که این فیلم دیده بشه. اساسا مالکیت فیلم متعلق به تهیه کننده علی سرتیپی هست و قطعا ایشان و من بعنوان کارگردان راضی نیستیم کسی بدون مجوز نسخه قاچاق رو تماشا کنه. دوستان خواهشا اطلاع رسانی کنید که دیدن این فیلم حرام است در شرایط فعلی. مدیران ارشاد تا این لحظه پاسخگو نبودند ولی هنگام توقیف فیلم همگی بسیج شدند و یکروزه فیلم رو از روی پرده پایین کشیدند.»

انتشار غیر قانونی فیلم سینمایی رحمان 1400 در حالی است که چندی پیش نسخه غیر قانونی با دوبله عربی از فیلم سینمایی “رستاخیز” به کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی تقی علی قلی زاده توسط یک کانال عربی در یوتیوب منتشر شد؛ این فیلم تاکنون اجازه نمایش در ایران را به دست نیاورده است. لازم به ذکر می باشد فیلم سینمایی “رحمان 1400” با فروش ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون در روز ۱۴ فروردین ماه ۹۸، موفق شد رکورد بیشترین فروش فیلم در یک روز را کسب کند.

فیلمنامه این اثر به قلم بابک و میثم کایدان نوشته شده است؛ این فیلم داستان زندگی رحمان آبدارچی یک شرکت که وضع مالی خوبی هم نداشته و متوجه می شود به بیماری سرطان مبتلا شده را به تصویر کشیده است. شخصیت اصلی این فیلم تصمیم می گیرد به کمک دوستش انوش با اجرای نقشه هایی بعد از مرگ خود برای خانواده اش سودی به همراه داشته باشد. در فیلم سینمایی “رحمان ۱۴۰۰” بازیگرانی محبوب و سرشناسی همچون سعید آقاخانی در نقش رحمان، محمدرضا گلزار در نقش اشکان پسر صاحب شرکت، مهران مدیری در نقش آقای جالوسی پدر اشکان، یکتا ناصر در نقش شراره همسر رحمان، بهرام افشاری در نقش انوش دوست رحمان، ساره بیات در نقش نازیلا و غلامرضا نیکخواه در نقش دکتر به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده + دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.