پارسا پیروزفر در مست عشق نقش مولانا را بازی می کند

پارسا پیروزفر

مجله عصر پاییز –  پارسا پیروزفر هنرمند شناخته شده سینما و تلویزیون در جدیدترین فیلم حسن فتحی با عنوان “مست عشق” به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیروزفر با بازی در مجموعه “در پناه تو” و “در چشم باد” در تلویزیون به شهرت رسید، وی با بازی در سریال در چشم باد به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از دید مخاطبان شبکه جهانی جام جم شد.

پارسا پیروزفر با ایفای نقش در فیلم سینمایی “مهمان مامان” در سال ۱۳۸۲ به کارگردانی داریوش مهرجویی موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از هشتمین جشن خانه سینما شد؛ با گذشت زمان بسیار این فیلم سینمایی همچنان از محبوبیت زیادی بین مخاطبان برخوردار است. زندگی جای دیگریست، اینجا بدون من، نقاب، زن زیادی، اشک سرما، اعتراض، شیدا و ضیافت از جمله فیلم های سینمایی می باشد که پیروزفر طی سال های فعالیت خود در آن حضور داشته است.

شهاب حسینی نیز پیش از این برای ایفای نقش “شمس تبریزی” در فیلم سینمایی مست عشق انتخاب شده و حالا پارسا پیروزفر در نقش مولانا جلال‌ الدین محمد بلخی به همراه حسینی در این فیلم حضور خواهند داشت. این فیلم سینمایی وارد مراحل پایانی پیش تولید خود شده، شهاب حسینی و پارسا پیروزفر همراه با سایر بازیگران ایرانی و اهل ترکیه، به زودی جلوی دوربین حسن فتحی خواهند رفت.

از جمله عوامل اصلی این فیلم که برخی از هنرمندان ایرانی و همچنین ترکیه ای می باشند می توان شهرام زاهدی جانشین تهیه کننده، مرتضی پور صمدی مدیر فیلمبرداری، نیلوفر چامور مدیر هنری، ایمان امیدواری طراح گریم، محمد رضا رستمی سرپرست گروه کارگردانی، فاتیح کجا دستیار اول و مدیر برنامه ریزی، تولگا توسون مدیر تولید، آیتکین یالچین طراح جلوه‌های ویژه میدانی، شاهین کاراکوش طراح بدلکاران و شرکت سیماریا simarya film production و شرکت ای ان جی ENG yepim medya به عنوان سرمایه گذاران پروژه را نام برد. سینمایی “مست عشق” به تهیه کنندگی مهران برومند و نویسندگی فرهاد توحیدی محصول مشترک ایران و ترکیه است که داستان زندگی مولانا جلال الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را به تصویر می کشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.