پخش فصل دوم عصر جدید از اسفند ماه ۹۸

احسان علیخانی فصل جدید عصر جدید

مجله عصر پاییز – فصل دوم برنامه تلویزیونی “عصر جدید” به کارگردانی احسان علیخانی اسفند ماه سال جاری از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فصل اول برنامه بهمن ماه سال ۹۷ در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه ای، روی آنتن رفت که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو بود و توانست به جایگاه پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی دست پیدا کند.

برنامه عصر جدید به تهیه کنندگی احسان علیخانی برای کشف استعداد های برتر در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تولید شده است.

علیخانی با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود خبر ساخت فصل دوم را اینگونه اعلام کرد: “پیش تولید فصل دوم برنامه عصر جدید را به طور رسمی آغاز کردیم و اسفند ماه پیش روی شما هستیم. من هم تلاش می کنم با دوستانم در کاری که فکر می کنیم بلد هستیم، حال شما را بهتر کنیم.”

شرکت کنندگان فصل اول مسابقه عصر جدید مقابل داوران برنامه امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی روی صحنه رفتند که از بین آن ها پنج شخص در حوزه های مختلف با کسب بیشترین آرا توسط مردم، به ترتیب به عنوان نفر اول تا پنجم منتخب شدند.

فاطمه غبادی از بندر ماهشهر با نقاشی رو شن مقام اول، محمد زارع با حرکات نمایشی آکروباتیک نفر دوم، پارسا خائف نوجوان اردبیلی در حوزه خوانندگی نفر سوم مسابقه، سعید فتحی روشن با نمایش شعبده یا منتالیست مقام چهارم و گروه دختران نینجا با انجام حرکات نمایشی و رزمی در رتبه پنجم قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده + سیزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.