پخش مجموعه عروس تاریکی با حضور بازیگران محبوب

سریال عروس تاریکی

مجله عصر پاییز – مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. طبق گفته های مدیر تولید سریال، «عروس تاریکی» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان دارای بیش از ۶۰ قسمت می باشد که تاکنون ۹۰ درصد آن تصویر برداری نیز شده است. ادامه تصویر برداری در مکان هایی مانند دادگاه و شرکتی که در داستان است، انجام خواهد شد.

در سریال «عروس تاریکی» بازیگرانی همچون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل اللهی، مریم کاویانی، سیما خضر آبادی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی و سعید رضایی به ایفای نقش پرداخته اند.

لوون هفتوان بازیگر ارمنی این سریال بود که در فیلم های «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران، «کوپال» ساخته کاظم ملایی، «غیر مجاز» اثر حسن یکتا پناه و … حضور داشته است. وی برای بازی در سریال قرار داد بسته بود اما در تاریخ ۱۹ اسفند ماه ۹۶ در صحنه فیلم برداری این سریال دچار سکته قلبی شد و درگذشت.

عباس نعمتی نویسنده، نیما حسن دوست تدوین، داوود معدنی مدیر تولید، رضا بقایی منشی صحنه، امیر جاوید نیک برنامه ریز، فرامز بادرامپور طراح صحنه، منصوره قاضی طراح لباس، علی بهرامی فر طراح گریم، علیرضا رجایی مقدم مدیر تصویربرداری، خسرو کیوان مهر مدیر صدابرداری، فرامز رضایی مدیر تدارکات، فرناز عزیزی عکاس و … از جمله عوامل اصلی این مجموعه می باشند.

خلاصه داستان نیز در خصوص زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش است که پس از سال ها جدایی قصد بازگشت به یکدیگر را دارند؛ در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شده و …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

19 − شش =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.