پرویز پرستویی تیتراژ فیلم سینمایی مطرب را می خواند

فیلم سینمایی مطرب

مجله عصر پاییز – پرویز پرستویی، بازیگر سرشناس سینمای کشورمان، خوانندگی تیتراژ تازه ترین فیلم سینمایی مصطفی کیایی را بر عهده گرفته است. پرویز پرستویی که پیش از این نیز در عرصه خوانندگی فعالیت داشته، این بار قطعه ای را برای فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی را می خواند.

گفتنی است ترانه این قطعه جدید را یغما گلرویی سروده و موسیقی آن توسط آرمان موسی پور ساخته شده است. همچنین ساخت موسیقی متن فیلم مطرب را نیز آرمان موسی پور بر عهده دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی اسفند ماه سال ۹۷ در شهر استانبول ترکیه به پایان رسید و اکنون در انتظار اکران عمومی است.این فیلم سینمایی که فضایی کمدی و اجتماعی دارد، با حضور بازیگران مطرح کشورمان همچون پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و چند بازیگر ترکیه ای که هنوز نام آنها مشخص نشده است ساخته شد.

این فیلم سینمایی درباره یک خانواده ایرانی و روایتگر چند دهه از زندگی یک خواننده است که به شهر استانبول ترکیه سفر می کنند. در ابتدا قرار بود تا ساخت و فیلمبرداری سکانس های فیلم سینمایی مطر در شهر لندن اتفاق بیفتد اما در نهایت تصمیم گرفته شد داستان فیلم در کشوری روایت شود که از لحاظ فرهنگی به ایران نزدیک است

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نوزده − 8 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.