سیروان خسروی در تهران به روی صحنه می رود

کنسرت سیروان خسروی

مجله عصر پاییزسیروان خسروی، خواننده مطرح و پر طرفدار موسیقی پاپ کشورمان، اسفند ماه سال جاری در تهران به روی صحنه می رود و دیداری با هواداران تهرانی خود خواهد داشت.

کنسرت تهران سیروان خسروی طی 4 شب و هر شب در دوسانسِ 18:30 و 23:30 در تاریخ 24، 25،26 و 27 اسفند ماه  برگزار خواهد شد. این 8 سانس کنسرت تهران در مرکز همایش های ایرانیان (آدرس: کیلومتر 5 آزادراه تهران-کرج، مجموعه ورزشی آزادی، ضلع غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک) اجرا می شود. جهت تهیه بلیت های 4 سانس اول این اجرا می توانید به وب سایت اینترنتی www.zbelit.com مراجعه نمایید. تاریخ فروش بلیت های دو شب آخر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

این خواننده پاپ تابستان امسال با دلیلی مبنی بر شرایط بد اقتصادی و همراهی با مردم تصمیم به لغو کنسرت های خود گرفت. لغو کنسرت ها چند ماهی ادامه پیدا کرد تا زمانی که سیروان در کنسرت کاوه یغمایی به روی صحنه رفت و به اجرای چند قطعه پرداخت و پس از آن نیز به همراه برادر خود زانیار خسروی و شهاب رمضان کنسرتی را برای بهنام صفوی با عنوان «کنسرتی برای بهنام» ترتیب دادند و به اجرای برنامه پرداختند. حال اجرای زنده این خواننده پاپ پس از چندین ماه در اسفند ماه 97 به مدت 4 شب برگزار خواهد شد.

سیروان خسروی علاوه بر لغو کنسرت ها همچنین تصمیم گرفت تمام فعالیت های خود از جمله انتشار قطعه جدید را نیز برای مدتی کوتاه متوقف کند اما چندی پیش با انتشار یک قطعه موسیقی و همچنین برگزاری کنسرت خبر از شروع مجدد فعالیت های خود داد.

قطعه جدید و مشترک سیروان خسروی و کاوه یغمایی به نام «جای من نیستی» ، با ترانه زانیار خسروی و هادی زینتی، آهنگسازی مشترک سیروان و زانیار خسروی و تنظیم سیروان خسروی به تازگی منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده + چهارده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.