کنسرت مهران مدیری با همراهی سامان احتشامی برگزار می شود

مهران مدیری

مجله عصر پاییز – مهران مدیری هنرمند شناخته شده و محبوب کشورمان باری دیگر در تهران روی صحنه می رود؛ وی اولین کنسرت خود را بهمن ماه سال ۸۳ در تهران برگزار کرد. مدیری همچنین ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ماه سال ۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه رفت، این کنسرت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو بود. در این کنسرت سامان احتشامی و نوازندگانی همچون نیما حمدی، جابر خدایاری، بابک ریاحی و مسعود همایونی وی را همراهی کردند.

“از روی سادگی” عنوان آلبومی است که این هنرمند در سال ۹۷ آن را منتشر و وارد بازار موسیقی کرد. از جمله قطعات این آلبوم که ساخته های بابک بیات و فردین خلعتبری با صدای مهران مدیری است، می توان از روی سادگی، رقص ایرانی، دو راهی، ترانه کو، صبح عید، ماهی نقره ای و پنجره را نام برد. مدیری طی سال های فعالیت خود خوانندگی تیتراژ سریال هایی همچون هم نفس، مهر و ماه، باغ مظفر، قهوه تلخ، دورهمی، و زعفرانی را برعهده داشته است.

از تازه ترین فعالیت های این هنرمند می توان به ساخت مجموعه “هیولا” اشاره کرد که در قالب نمایش خانگی در حال پخش است. در این مجموعه به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی هنرمندان سرشناسی همچون شبنم مقدمی، فرهاد اصلانی، گوهر خیر اندیش، شیلا خداداد، سیما تیر انداز، محمد بحرانی، نیما شعبان نژاد و مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته اند.

مهران مدیری ۲۸ مرداد ماه سال جاری در هتل  اسپیناس روی صحنه می رود تا شبی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم بزند. شروع بلیت فروشی کنسرت روز یکشنبه ۶ مرداد ماه راس ساعت ۱۵ آغاز می شود، علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert..com مراجعه فرمایند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 + نه =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.