آغاز هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

سرویس ورزشی عصر پاییز– هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز می شود که نمایندگان ایران به دنبال جبران نتایج هفته اول خود هستند . در هفته اول دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند و استقلال نیز مقابل الدوحیل شکست خورد.

تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته اول برابر الزورا به نتیجه تساوی رسیده بود در دومین بازی خود به مصاف النصر عربستان می رود. در این بازی نماینده عربستان میزبان است اما بازی در دبی برگزار می شود. ذوب آهن در صورت کسب پیروزی در این بازی 4 امتیازی می شود.این بازی در روز دوشنبه 20 اسفند ساعت 19.15 برگزار می شود.

دیگر نماینده ایران استقلال است که در هفته اول با نتیجه 3 بر 0 بازی را به حریف قطری واگذار کرد. استقلال در دومین بازی خود به مصاف العین امارات می رود این بازی در ورزشگاه آزادی و در روز سه شنبه 21 اسفند ساعت 19 برگزار می شود. العین نیز مانند استقلال بازی اول خود رابا شکست پشت سر گذاشته است.

پرسپولیس نماینده دیگر ایران است که در بازی اول مقابل نماینده ازبکستان در ورزشگاه آزادی به تساوی یک بر یک رضایت داد.پرسپولیس در هفته دوم باید به مصاف حریف قدرتمند قطری خود یعنی السد برود . این دو تیم سال قبل نیز با هم دیدارهایی انجام داده بودند.این بازی در قطر انجام می شود و تاریخ برگزاری آن سه شنبه 21 اسفند  ساعت 19.15 دقیقه است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 × یک =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.