اثر علی پهلوان راهی فینال یک مسابقه بین المللی شد

علی پهلوان

مجله عصر پاییز –  قطعه «ناب» از علی پهلوان ، خواننده، آهنگساز و ترانه سرای سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، به مرحله نهایی یک مسابقه بین المللی آهنگسازی رسید. این قطعه که ترانه، آهنگسازی و اجرای آن را علی پهلوان برعهده داشت، از میان 19 هزار آهنگ انتخاب شده و به فینال این مسابقه راه پیدا کرد.

داوران مرحله نهایی این مسابقه بین المللی از هنرمندان موسیقی و مدیران صنعت موسیقی هستند که قطعات برتر در هر سبک توسط این داوران معرفی می شوند. تک قطعه «ناب» نیز در بخش موسیقی دنیا (آثار غیر انگلیسی زبان) شرکت داشته است.

آثار منتخب و راه یافتگان به مرحله نهایی ، در بخشی جداگانه بر روی سایت اصلی این مسابقه قرار داده شده تا مردم بتوانند به اثری که آن را پسندیده اند رای بدهند. آهنگی که بیشترین رای را از سوی مردم کسب کند عنوان «صدای مردم» را از آن خود خواهد کرد و برنده ی این بخش می شود. این رای گیری در وب سایت مسابقه به نشانی songwritingcompetition.com انجام می شود و برندگان نهایی نیز در ماه آوریل سال جاری معرفی خواهند شد.

علی پهلوان از طریق انجمن حقوق آثار شنیداری و نمایش استرالیا که عضو آن نیز هست، از این مسابقه بین المللی آگاه شده و قطعه «ناب» را برای شرکت در مسابقه آماده کرده است. این قطعه مرداد ماه سال جاری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی منتشر شده است.

این خواننده و آهنگساز سرشناس در شبکه های اجتماعی طرفداران خود را در جریان مسابقه و این رای گیری قرار داده و از آنها درخواست کرده است تا به این آهنگ رای بدهند.

علی پهلوان از سال 1378 با تاسیس گروه موسیقی آریان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی پاپ آغاز کرد. پهلوان به همراه سایر اعضای گروه آریان پنج آلبوم رسمی را به بازار موسیقی عرضه کردند که در آن زمان بیش از 5 میلیون نسخه از این آثار به فروش رسید. علی پهلوان و گروه موسیقی آریان همچنین تجربه  چهارصد اجرای زنده در کشورهای مختلف جهان را نیز داشته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده + 7 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.