برنامه کنسرت های نوروز 98

کنسرت

مدت زمان کوتاهی تا آغاز سال جدید باقی مانده و تعدادی از هنرمندان مطرح کشورمان برنامه هایی ترتیب داده اند تا در این ایام تعطیلات به روی صحنه بروند. در ادامه این مطلب با مجله عصر پاییز همراه باشید تا از برنامه کنسرت های نوروز 98 آگاه شوید.

برنامه کنسرت های تهران

کنسرت نوروزی محسن ابراهیم زاده، خواننده مطرح و محبوب موسیقی پاپ کشورمان، 4 فروردین ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران طی دو سانسِ 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد. ابراهیم زاده در این کنسرت به اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود می پردازد.

فریدون آسرایی، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشور، با اجرای قطعات زیبا و خاطره انگیز خود در نوروز 98 به روی صحنه می رود. کنسرت این خواننده 5 فروردین ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. دو سانس 18:30 و 21:45 برای برگزاری این برنامه در نظر گرفته شده است.

اجرای زنده مازیار فلاحی، خواننده مطرح موسیقی پاپ، در هشتمین روز از نوروز 98 در مرکز همایش های برج میلاد طی دو سانسِ 18:00 و 22:00 برگزار خواهد شد. این خواننده پاپ با اجرای قطعات زیبا و احساسی خود 8 فروردین ماه بر روی صحنه حاضر خواهد شد.

بهنام بانی، خواننده پرظرفدار و مطرح این روزهای موسیقی پاپ کشورمان، اجرایی را در نوروز 98 خواهد داشت و میزبان هواداران تهرانی خود خواهد بود. کنسرت این خواننده محبوب 9 فروردین ماه طی دو سانسِ 18:00 و 22:00 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

علیرضا طلیسچی، خواننده محبوب پاپ، نوروز 98 به روی صحنه خواهد رفت. اجرای زنده این خواننده پاپ 7 فروردین طی دو سانسِ 18:00 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

برنامه کنسرت های شهرستان و جزیره کیش

سینا شعبانخانی، خواننده مطرح پاپ، کنسرتی را 3 فروردین ماه برای هواداران و علاقمندان خود در شهر چابهار برگزار خواهد کرد. این خواننده پاپ در سالن ورنا شهر چابهار با اجرای قطعات محبوب خود به روی صحنه می رود. این اجرای زنده طی یک سانس در ساعت 22:00 برگزار خواهد شد.

اشوان، خواننده محبوب موسیقی پاپ، کنسرت نوروزی خود را در تاریخ 5 فروردین ماه در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد کرد. این خواننده مطرح در سالن آبنمای موزیکال جزیره طی یک سانس در ساعت 23:59 دقیقه به روی صحنه خواهد زفت.

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ، در شهر منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری این کنسرت 8 فروردین ماه اعلام شده است. طلیسچس طی یک سانس در ساعت 22:30 در مجموعه کلاسیک این شهر به روی صحنه خواهد رفت.

بهنام بانی، خواننده مطرح پاپ، 12 و 13 فروردین ماه در جزیره کیش به روی صحنه می رود. این دو شب اجرای بهنام بانی در تالار شهر جزیره و هر شب طی یک سانس در ساعت 23:45 برگزار خواهد شد.

محسن ابراهیم زاده 14 و 15 فروردین 98 را میزبان علاقمندان خود در جزیره زیبای کیش خواهد بود. ابراهیم زاده این دو شب اجرای زنده را در تالار شهر جزیره به روی صحنه می برد. هر شب اجرا طی یک سانس در ساعت 23:59 دقیقه برگزار خواهد شد.

امید حاجیلی، خواننده مطرح موسیقی پاپ که همواره کنسرت های او با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو می شود نیز اجرایی در نوروز 98 خواهد داشت. کنسرت امید حاجیلی 5 فروردین ماه در تالار مجلل شهر رشت طی یک سانسِ 21:00 برگزار می شود.

 

جهت تهیه بلیت برای تمامی کنسرت های ذکر شده می بایست به سایت ایران کنسرت به نشانی iranconcert.com مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پانزده + 17 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.