بهنام صفوی در بیمارستان بستری شد

بهنام صفوی

مجله عصر پاییز – بهنام صفوی خواننده مطرح کشورمان که مدتی است از بیماری رنج می برد، باری دیگر در بیمارستان بستری شد. رضا فوادیان مدیر برنامه های این خواننده، از بستری شدن او در بیمارستان اصفهان خبر داد.

فوادیان در خصوص آخرین وضعیت بهنام صفوی اینگونه توضیح داد: «بهنام صفوی طی پانزده روز گذشته به علت وخیم شدن وضعیتش به بیمارستانی در اصفهان منتقل و بستری شد.»

وی همچنین ادامه داد پس از مدت ها که وضعیت جسمانی صفوی پایدار بود به دلیل کاهش اکسیژن خون ضعف جسمانی و کسالت به این بیمارستان منتقل شد. با توجه به صحبت های رضا فوادیان بعد از این دوره از درمان و بستری شدن، در حال حاضر حال این خواننده محبوب بسیار بهتر از قبل شده و وضعیت نسبتا پایداری را پیدا کرده است.

فوادیان درباره وضعیت هوشیاری صفوی بیان داشت که در طول مدت زمان درمان بیماری اش کاملا در حال استراحت بوده و به دلیل مصرف روزانه دارو، هوشیاری کاملی ندارد. زمان ترخیص این هنرمند از بیمارستان نیز به تشخیص کامل پزشکان بوده اما با توجه به بهبود روند درمانی، به احتمال زیاد به زودی مرخص خواهد شد و بار دیگر برای مراقبت و نگهداری به خانه منتقل می شود.

در طول مدتی که از بهنام صفوی در خانه پدری مراقبت و نگهداری می شد بسیاری از هنرمندان و دوستان وی پیگیر وضعیت او شدند؛ سیروان و زانیار خسروی برادران هنرمند نیز از بهنام صفوی ملاقات کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 + دوازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.