بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی

مجله عصر پاییز – بهنام صفوی ، خواننده پاپ موسیقی کشورمان، پس از مدت ها تحمل و مبارزه با بیماری صبح روز دوشنبه 23 اردیبهشت 98 در بیمارستان میلاد شهر اصفهان درگذشت.

رضا فوادیان، مدیر برنامه های این خواننده پاپ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این اتفاق ناگوار خبر داد. وی این خبر را این چنین بیان کرد: ” پسر مودب موسیقی ایران، خالق آلبوم های «عشق من باش» ، «آرامش» ، «فوق العاده» و «معجزه» دقایقی پیش و در نهایت آرامش در اصفهان برای همیشه آرام گرفت ” .

همچنین رضا فوادیان جزئیاتی را در خصوص وضعیت بیماری و درگذشت بهنام صفوی ارائه داده که به شرح زیر است: ” بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد. او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.
بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت”.

بهنام صفوی 15 تیر 1362 در شهر شیراز متولد شد. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته مهندسی عمران ادامه داد. از دوران کودکی به یادگیری ساز پیانو پرداخت و پس از آن به سراغ فراگیری سازهای کوبه ای رفت. صفوی پس از انتشار قطعه «تمنا» در سال 1385 و استقبال مخاطبان از آن، تصمیم به انتشار اولین آلبوم خود گرفت که این آلبوم با نام «عشق من باش» در سال 1388 به بازار موسیقی پاپ عرضه شد. «آرامش» ، «فوق العاده» و «معجزه» از دیگر آلبوم های این خواننده هستند که تاکنون منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

10 − چهار =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.